Gå til innhold

Dette iPhone-dekselet får telefonen din til å se ut som en eksplodert Note 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan sikkert være morsomt å bruke/gi dette i gave ved rette anledninger :p

 

Litt kjipt at det ikke går over skjermen da, ødelegger liksom litt.

 

Vil råde folk til å lete etter en billig versjon av dette derimot, det er jo ikke akkurat som om du kommer til å bruke den lenge. Med mindre en ønsker å irritere folk da, men da tror jeg heller man får en kald skulder enn fanboywar for å si det slik.

Endret av TKongen
Lenke til kommentar

"iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter!

 

Ja. jeg kan ikke se ut fra artikkelen at de viser til noen som har begynt å "koke" pga dette dekselet utover en generell påstand uten noe hold i virkeligheten. Verste typen artikkeltittel dette her ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

"iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter!

 

Ja. jeg kan ikke se ut fra artikkelen at de viser til noen som har begynt å "koke" pga dette dekselet utover en generell påstand uten noe hold i virkeligheten. Verste typen artikkeltittel dette her ja.

Jeg prøvde også å lete etter referanser til fans som "koker", men uten hell.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

"iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter!

 

Ja. jeg kan ikke se ut fra artikkelen at de viser til noen som har begynt å "koke" pga dette dekselet utover en generell påstand uten noe hold i virkeligheten. Verste typen artikkeltittel dette her ja.

Jeg prøvde også å lete etter referanser til fans som "koker", men uten hell.

Foreløpig er nok gruppen av Samsung fanboys for liten til at dette ville slått ut på nettet. Først må man få de som foretrekker Samsung til å bli ihuga irrasjonelle fanboys. Deretter oppstår det en teoretisk mulighet for at noen av disse koker pga et mobildeksel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg synes er morsomt er at moderatorene her prøver å holde forumet fritt for fanboywars ol. Så har du tek.no som kommer med en artikkel som er skrevet nettopp utelukkende rettet mot dette. Synes virkelig tek at det er kult å prøve å starte Samsung vs Apple diskusjoner i forumet?

 

Kan vi begynne å rapportere tek artikler?

 

Det naturlige er jo å vinkle dette som noe morsomt. Sikkert noen som ikke synes det er morsomt også, men vil virkelig folk ha slike folk i forumene uansett? Og hvor stor del av leserantallet utgjør disse? Neste gang før tek publiserer noe slik som dette så bør de kanskje dra over til ITavisens kommentarfelt og reflektere litt mer over hvordan de vil skrive artiklene sine, og hvor de ser seg selv og kommentarfeltet om 1 år om de skriver utelukkende slike artikler.

 

Men hvem trenger vel å tenke om en kan få et par raske klikk i dag, eller hva?

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Foreløpig er nok gruppen av Samsung fanboys for liten til at dette ville slått ut på nettet. Først må man få de som foretrekker Samsung til å bli ihuga irrasjonelle fanboys. Deretter oppstår det en teoretisk mulighet for at noen av disse koker pga et mobildeksel.

Tja, hvem er de overreligiøse Apple-haterne da? Har ikke Samsung gode nok produkter til at de får ihuga fans, så de ekstreme Apple-haterne er en kombinasjon av fanboys av ulike Android-produsenter?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...