Gå til innhold

Call of Duty: Infinite Warfare-betaen åpnes for alle PlayStation 4-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infinite warfare ser mere spennende ut en noe call of duty på lenge.

 

Jeg håper du tuller nå? Det er helt identisk med black ops 3. Men på toppen av det hele, så ser black ops 3 mye bedre ut. Jeg må bare gå ut fra hva jeg har sett av gameplay fra youtube, og twitch ettersom jeg ikke har testet betaen.  

 

PC fikk ikke beta engang... :wallbash:

Lenke til kommentar

Playstation 4 spillere? errr det finnes sikkert 10 mill flere pc playere men de er kanskje ikke intresante nok eller?? Og Call of Duty har vell snart utspilt sin rolle? på samme  som Battlefield eller Assasin creed , Watch Dogs? faan til mye dritt spill i disse dager lol!

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Sjangeren er selvsagt ikke urelevant, tenkte mer på hvor lite de siste COD spillene selger på PC i forhold til konsoll. 

 

Ja det er jo sant. I forhold til konsoll så er det nok ikke så sabla populært på PC lengre.

 

Men fortsatt hinsides tett at de ikke har beta på PC. Kommer sikkert til å lagge maks når de lanserer det. Men det mest irriterende er at man må kjøpe legacy edition for å få med cod4 remastered

Lenke til kommentar

Kunne gjerne tenkt meg ett gjensyn med COD4 selv, men betaler ikke for IW bare for det. Om det viser seg at enspillerbiten i sistnevnte holder bra standard kjøper jeg det nok på salg dog :)

 

Siden jeg fortsatt spiller Cod4 så må jeg nok ha remastered også, satser på flere dedikerte servere med aktive spillere. Men det smerter meg å måtte punge ut for legacy edition. Singel playeren har jeg ikke forventinger til siden jeg ikke klarte å presse meg i gjennom BO3 sin heller.  :p

Lenke til kommentar

 

Infinite warfare ser mere spennende ut en noe call of duty på lenge.

 

Jeg håper du tuller nå? Det er helt identisk med black ops 3. Men på toppen av det hele, så ser black ops 3 mye bedre ut. Jeg må bare gå ut fra hva jeg har sett av gameplay fra youtube, og twitch ettersom jeg ikke har testet betaen.  

 

PC fikk ikke beta engang... :wallbash:

Jeg synes det ser morro ut jeg. Skikkelig scifi shooter med kamper ute i rommet.

 

Ps, jeg har ikke spilt noe CoD siden black ops 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...