Gå til innhold

ANMELDELSE: Mafia III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den apologetiske meldingen om rasisme helt i starten fikk meg nesten til å alt + f4, hjelper fint lite med all den påminningen om rasisme i spillet også. Får meg til å tro det er den eneste grunnen til at det er en svart hoverkarakter, så de kan prøve å få hvite til å "identifisere" seg med problemene, å se på rasisme fra en svart mann's side. Stakkarslige USA. Alltid politisk, alltid en agenda.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Den apologetiske meldingen om rasisme helt i starten fikk meg nesten til å alt + f4, hjelper fint lite med all den påminningen om rasisme i spillet også. Får meg til å tro det er den eneste grunnen til at det er en svart hoverkarakter, så de kan prøve å få hvite til å "identifisere" seg med problemene, å se på rasisme fra en svart mann's side. Stakkarslige USA. Alltid politisk, alltid en agenda.

Ja. Hva har verden kommet til, politikk i kultur, så uhørt. AtW

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Anmeldelsen treffer spikeren på hodet. Jeg brant meg på dette spillet da jeg var så bombesikker på at det ble bra at jeg kjøpte til fullpris på release. Heretter ingen kjøp før anmeldelsene er kommet, uansett utvikler.

 

 

White People are evil and racist: The game - SJW edition.


Ja, bare oppspinn at det var rasisme på den tiden....

AtW

 

 

Har du ikke fått med deg at det er en konspirasjon mot hvite, heterofile menn fra middelklassen? :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

White People are evil and racist: The game - SJW edition.

Ja, bare oppspinn at det var rasisme på den tiden....

 

AtW

 

 

Ingen som sier at det ikke var rasisme på den tiden. Tviler på at folk så på det på samme måten som i dag da, med all den unnskyldningen. Nå har jeg ikke spilt mye siden spillet er rett og slett teknisk dårlig, så jeg venter noen patcher til før jeg fortsetter, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan dette fortsetter utover spillet.

Endret av Stormwolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda et AAA spill som en burde vente et par mnd før en vurderer et kjøp. Skal bli interessant å se hvor lang tid det vil ta å fikse spillet. Og hvordan det vil bli på PS4Pro. Kan tenke meg utifra det jeg har sett av video at det kan være et spill som ser bra ut med HDR. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Spillet har i hvert fall, hands down, den absolutt beste musikken i sin sjanger (open world)!

 

Jeg kan kjøpe et indie spill til 100kr fordi det har aswesome soundtrack, jeg kjøper ikke et kjipt spill,  med kjip historie, dårlig teknisk kompetanse, frekkhet mot pc  markedet til 500 kr bare fordi det har musikk  jeg kan høre på på spotify.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...