Gå til innhold

DVD brenning


alxico

Anbefalte innlegg

jeg har nå prøvd å brenne noen dvd filmer. men med veldig dårlig resultat, jeg har rippet og komprimert filmen i DVD Shrink 2.3 og der ser alt greit ut, men probleme er når jeg skal brenne ut filmen, jeg bruker Nero 6 som brenne program og da velger jeg dvd og så dvd film, ikke data dvd, så flytter jeg filene til filmen over i Video_TS og starter brenningen og alt ser normalt ut, da filmen er ferid og jeg prøver den, er det ingen film der, prøver å opne dvd cden på maskina og da er al plass på dvden brukt men det er ikke brent noe på den.

 

har nå skaffet meg en dvd+rw plate så jeg skulle sleppe å bruke opp alle dvd platene mine, da jeg prøver å bruke denne får jeg en feil meldin "illegal disk" og nero avslutter, har da fått beskjed om å formatere den, men det vet jeg ikke vordan jeg skal gjøre..... har da prøvd der viskelære greiene i nero men det var til ingen nytte.

 

hilsen en fortvilet og udugli

DVD brenner :)

 

PS, det er en Asus dvd brenner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er i orden, nå har jeg sendt inn brenneren til komplett og får tilsent en ny, det er brenneren som er probleme, har lånt en anen dvd brener av en kamereat og satt i her og da var det ingen problemer med å brenne med dvd+r eller dvd+rw så håper at de blir bedere når jeg får en ny.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...