Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet skal oppgraderes?
I utviklingsdagbok #2 snakker vi om det kommende tekstverktøyet og en ny funksjon - klubber!

Foto

E-SPORT: Norse seirer i debuten

3 svar i denne tråden

#1 Kenkenski

Kenkenski

Bruker

• Medlemmer
  • 274 innlegg
  •   10. januar 2008

Skrevet 6. oktober 2016 - 09:05

DO1Q4129.300x169.jpg

Den ferske organisasjonen tok gull på Gigacon.

E-SPORT: Norse seirer i debuten
  • 0

#2 DaY123

DaY123

Bruker

• Medlemmer
  • 15 innlegg
  •   8. oktober 2012

Skrevet 6. oktober 2016 - 10:25

Med mulighet for å fremstå ut som en halvdårlig taper: Nå kan ikke jeg så mye om journalistikk, men om man skriver en artikkel som omhandler en lanfinale som sikkert er den jevneste (i CS:GONorge) gjennom tidene - så burde det kanskje komme fram at det var en neglebiter av en kamp, med score 22-19 & 19-16 i Norse sitt favør? Uansett GG gutta! //"CrYZTAL-xD"
  • 3

#3 Kenkenski

Kenkenski

Bruker

• Medlemmer
  • 274 innlegg
  •   10. januar 2008

Skrevet 6. oktober 2016 - 12:07

men om man skriver en artikkel som omhandler en lanfinale som sikkert er den jevneste (i CS:GONorge) gjennom tidene - så burde det kanskje komme fram at det var en neglebiter av en kamp, med score 22-19 & 19-16 i Norse sitt favør?

Hei! Ja, jeg kan ta selvkritikk der. Rett og slett dårlig tid som har gjort at jeg ikke har gått gjennom kampene selv. I bracket-systemet stod det, såvidt jeg kunne se, bare 3-0.
  • 0

#4 rOflcOptEr--

rOflcOptEr--

Bruker

• Medlemmer
  • 139 innlegg
  •   15. oktober 2012

Skrevet 6. oktober 2016 - 15:52

Hei! Ja, jeg kan ta selvkritikk der. Rett og slett dårlig tid som har gjort at jeg ikke har gått gjennom kampene selv. I bracket-systemet stod det, såvidt jeg kunne se, bare 3-0.

Rekner med at Norse startet med 1-0 siden dem kom fra Winnerbracket, mens Epiphany Bolt kom fra Lowerbracket. Norse måtte vel vinne 2 maps for å ta finalen, mens Epiphany måtte vinne 3. Derfor 3-0 i en BO5 :) Det du kaller semifinalen er vel Winnerbracketfinalen også om jeg ikke tar feil. Ellers en kjempeflott artikkel om ett lag som kan blir bra med tiden :D
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere