Gå til innhold

Netflix-biblioteket skal ha blitt halvert siden 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror netflix snart må legge ned.

Youtube er vel mye større en netflix i dag.

 

Netflix = Prisen må opp, vareutvalget må ned kun fordi det er penger å tjene.

 

Youtube er smart tar reklame for å dekke inntektene derfor tror jeg den løsningen er bedre likt.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Alltid noe en kunne ønske var tilgjengelig. Men alt i alt så er jeg super fornøyd med Netflix. Det jeg betaler i året for tjenesten er små penger i forhold til om jeg skulle leid eller kjøpt alt det jeg ser. Og så synes jeg Netflix sine egne serier er veldig bra. Samt det er mye spennende på vei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg fint lite om disse originalseriene. Endel av dem er ganske bra, men jeg vil fortsatt ha tilgang til serier som er produsert av andre selskaper. Det er disse andre seriene og filmene som er viktigst for meg. Den dagen Netflix får minimalt med serier produsert av andre blir dagen jeg avslutter mitt abonnement.

Lenke til kommentar

 

Ja, akkurat det vi trenger er serier som kun er tilgjengelig på en plattform.....

 

 

AtW

Egentlig syns jeg det er innenfor. Er jo veldig vanlig at ting bare ligger i en kanal i allefall en god stund. Hvis man produserer kvalitet, får man kunder. Er i allefall en mye bedre løsning en slik det foregår i dag.

 

 

Hele problemet til TV-distribusjon er denne kanaltankegangen, der man betaler for pakker istedet for det man vil ha, eller man får "alt", nå er jo netflix ganske nærme å bare bli en vanlig "kanal".

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Synest dette er synd. Det har alltid vert mykje shit på Netflix, men når det kom var vertfall det voldsomme volumet med på å garantere at du stort sett alltid fant noke du likte. No er det berre nokk ein portal for å hente ut first party content :(

 

Når skal folk forstå at vi faktisk ønsker å ha ulike aktører på ein markedsplass. Ellers får du jo det samme jevla opplegget x 10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Netflix kan ha noe labert utvalg til tider, men hva man betaler er også småpenger. Har selv Netflix og HBO, og er storfornøyd med det. Men nå er jeg også en av dem som faktisk liker de orginale Netflix-seriene. Sammen med NRK og viafree app, så dekker det hustandens behov til en pris som er vesentlig lavere enn minstepakka fra CanalDigital/Viasat. Bruker chromecast, og styrer hva jeg vil se fra mobilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror netflix snart må legge ned.

Youtube er vel mye større en netflix i dag.

 

Netflix = Prisen må opp, vareutvalget må ned kun fordi det er penger å tjene.

 

Youtube er smart tar reklame for å dekke inntektene derfor tror jeg den løsningen er bedre likt.

 

Alt du skriver er feil. Netflix øker kraftig, Youtube lager ikke egne serier og sender heller ikke lisensiert innhold fra andre med mindre du har Youtube RED (som suger) . Youtube er stedet du legger ut trailere, gameplay videos, guides osv..Det er sjelden jeg drar dit for seriøs underholdning og det gjelder vel alle andre og. At Netflix satser på eget innhold sikrer langsiktig kvalitet av tjenesten og øker pressmidler mot filmstudioer som krever altfor mye for kortvarige lisenser av 15 år gamle filmer og serier

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqzORNGH

Tror netflix snart må legge ned.

Youtube er vel mye større en netflix i dag.

 

Netflix = Prisen må opp, vareutvalget må ned kun fordi det er penger å tjene.

 

Youtube er smart tar reklame for å dekke inntektene derfor tror jeg den løsningen er bedre likt.

 

YouTube og Netflix er to vidt forskjellige platformer, og YouTube had LANGT igjen om de vil bli bedre enn Netflix, om de da ikke bare kjøper de opp. Jeg for min del vil heller ha kvalitet over kvantitet fra Netflix, og vise versa fra YouTube.

Lenke til kommentar

 

Tror netflix snart må legge ned.

Youtube er vel mye større en netflix i dag.

 

Netflix = Prisen må opp, vareutvalget må ned kun fordi det er penger å tjene.

 

Youtube er smart tar reklame for å dekke inntektene derfor tror jeg den løsningen er bedre likt.

Alt du skriver er feil. Netflix øker kraftig, Youtube lager ikke egne serier og sender heller ikke lisensiert innhold fra andre med mindre du har Youtube RED (som suger) . Youtube er stedet du legger ut trailere, gameplay videos, guides osv..Det er sjelden jeg drar dit for seriøs underholdning og det gjelder vel alle andre og. At Netflix satser på eget innhold sikrer langsiktig kvalitet av tjenesten og øker pressmidler mot filmstudioer som krever altfor mye for kortvarige lisenser av 15 år gamle filmer og serier

 

 

Jeg er litt usikker på om jeg konsumerer "seriøs underholdning", men jeg ser mer på youtube enn netflix.

 

AtW

Lenke til kommentar

Må si Netflix ikke har mye å tilby meg i disse dager, det meste av filmer jeg har lyst til å se igjen ligger ikke på netflix(tror de har en algoritme som fjerne filmer jeg liker).

 

Har det fortsatt fordi det er mange serier og filmer der som ungen vil se og det er billigere enn og kjøpe det innholdet(da preferansene endrer seg fra uke til uke). Men merker jo at de ikke har klassiske disney filmer og heller ikke noen av filmene basert på astrid lindgren sine bøker, som jeg hadde heller sett at han så istede for alt dette dårlige innholdet som er for barn i disse dager.

Lenke til kommentar

Jeg liker Netflix sine serier og følger med på mange nå, men jeg liker filmer bedre. Derfor er det trist at nesten ingen av de filmene jeg vil se på ikke kommer på Netflix eller er rett og slett kun tilgjengelig for USA. Hadde det ikke hvert for seriene hadde jeg sluttet å abonnere på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...