Gå til innhold

GUIDE: Modding av The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter mye tweaking med grafikk-mods på mitt eget oppsett av Witcher 3, så har jeg endelig kommet fram til noe som definitivt ser bra ut for øyet og utnytter mitt GTX 1070 til det fulle på 1080p.

 

I tillegg til HD Reworked Project, Supreme to Extreme Graphics Options, Toussaint Grass in Velen og High Quality Faces, så bruker jeg Ultra Realistic Environment and Light (UREAL). Denne har samlet sammen effektmoddene listet opp i videoen øverst i artikkelen (dog ikke STLM) til en enkelt mod, samt henholdsvis for begge Realistic Contrast Texture-pakkene og Increased LOD kombinert med Next Gen Haystacks, Stones & Misc.

 

UREAL kommer med en egen SweetFX-profil, men istedet for denne bruker jeg heller Wild Hunt Re-Engaged, som etter min mening gir den beste tilpasningen for de forskjellige spillområdene med sitt Adaptive/Different Reshade Preset-system. En video av denne i aksjon kan sees her:

 

https://www.youtube.com/watch?v=aXE6iGrULF8

 

Og til slutt for flere valgmuligheter med NVIDIA Ansel, så anbefaler jeg også NVIDIA Ansel Utilities.

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Litt fra captain obvious-avdelingen for kanskje de fleste, men for de som ikke vet: de som liker eye candy, eller genert sett ønsker å få det lille ekstra ut av maskinvaren som de handlet inn - bruk verktøy for kalibrering av skjerm. For eksempel Spyder e.l.

Forskjellen mellom ukalibrert og kalibrert skjerm er nokså dramatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...