Gå til innhold

Har du sesongpass for Driveclub kan du få VR-utgaven til halv pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye var det sesongpasset verdt ja, nå spiller jeg ikke driveclub men hvis jeg hadde hatt sesongpass hadde jeg forventet å få vr funksjonaliteten gratis...

 

Så vidt jeg ser er det ikke bare en patch til det gamle spillet. Ser på gamezone at de har vanlig Driveclub og Driveclub VR som to forskjellige spill. Driveclub VR krever VR. Koster nå bare 400 spenn også. Ikke all verden.
Lenke til kommentar
Så vidt jeg ser er det ikke bare en patch til det gamle spillet. Ser på gamezone at de har vanlig Driveclub og Driveclub VR som to forskjellige spill. Driveclub VR krever VR. Koster nå bare 400 spenn også. Ikke all verden.

 

Nå betaler man vel sesongpass for å få mer en patcher da...

 

Som du sier, koster bare 400 spenn, kan de virkelig ikke sponse det på sine mest lojale kunder?

Lenke til kommentar

Vet du egentlig hva du får med i sesongpasset?

 

  • 38 utrolige biler fra verdens ledende produsenter.
  • 176 ekstra tour-arrangementer for karrieremodusen for enkeltspiller.
  • 80 PlayStation®-trofeer som du kan vinne i de ekstra tour-arrangementene.
  • 80 kjøretøydesign som du kan tilpasse bilene dine med.

 

Rimelig mye der. :) Og ja, de kunne kanskje spandert 400 spenn på alle, men har du sesongpass får du jo VR-spillet til 200 spenn. I tillegg til alt det andre i sesongpasset. Det er rimelig mye content for rimelig lite penger. :)

Lenke til kommentar

Igjen snakker du om patcher, det er noe man forventer å få gratis. Ett sesongpass er noe man kjøper for å kunne forvente å få større forbedringer til spillet også(vandligvis i form av DLC).

Geezes... jeg sa jo det IKKE er en patch.

 

Elller for å skrive så du skjønner det: Jeg har det på PS4 fra før, så lager de det til XBone forventer jeg å få det gratis. Har jo ikke lyst til å kjøpe det to ganger.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...