Gå til innhold

Enspillerdelen i Battlefield 1 viser krigen fra forskjellige synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eg velger "Ting vi eigentleg ikkje ynskjer i eit Battlefield spel" for 1000kr!

 

Hva er det du ikke ønsker? Singleplayer?

Ja, kan ikkje sei at eg ynskjer singleplayer i eit battlefield spel. Heilt sia spelseriens start har fokuset våre fleirspillar, og det er det dei har våre gode på.

 

Ein kan spekulere i at dei vil forbetre singleplayer delen for å kapre spelara som liker det, men dette kan få negative effekter ettersom dei kanskje skiftar ressursbruken frå multi til singel og dermed får eit dårlegare multiplayer produkt.

Lenke til kommentar

 

 

Eg velger "Ting vi eigentleg ikkje ynskjer i eit Battlefield spel" for 1000kr!

 

Hva er det du ikke ønsker? Singleplayer?

Ja, kan ikkje sei at eg ynskjer singleplayer i eit battlefield spel. Heilt sia spelseriens start har fokuset våre fleirspillar, og det er det dei har våre gode på.

 

Ein kan spekulere i at dei vil forbetre singleplayer delen for å kapre spelara som liker det, men dette kan få negative effekter ettersom dei kanskje skiftar ressursbruken frå multi til singel og dermed får eit dårlegare multiplayer produkt.

 

 

Et annet utviklerteam som har jobbet med singleplayer. Vært samme gjengen som har jobbet med multiplayeren hele tiden.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, kan ikkje sei at eg ynskjer singleplayer i eit battlefield spel. Heilt sia spelseriens start har fokuset våre fleirspillar, og det er det dei har våre gode på.

 

Ein kan spekulere i at dei vil forbetre singleplayer delen for å kapre spelara som liker det, men dette kan få negative effekter ettersom dei kanskje skiftar ressursbruken frå multi til singel og dermed får eit dårlegare multiplayer produkt.

 

 

For meg har en god singel player altid vært viktigere enn multiplayer. Så jeg er meget fornøyd med at de tar singelplayer på alvor. BF3 sin singelplayer syntes jeg var helt grei. Likte ikke bf4 sin. Men dette virker veldig lovende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Et annet utviklerteam som har jobbet med singleplayer. Vært samme gjengen som har jobbet med multiplayeren hele tiden.

 

Det er jo kjempebra, men dei har vel ein begrensa mengde pengar. Om dei brukar meir pengar på singelplayer så vil det nok væra mindre tilgjengeleg til multiplayer.

 

Om ein likar singleplayer i battlefield så er jo dette ein gladnyhet. Om ein aldri har brydd seg om singleplayer og bare like multiplayer, så lover det mindre godt.

Lenke til kommentar

Jeg er også en av de som ikke spiller multiplayer, men elsker singleplayer i BF og COD-serien.
Synes det er dumt at noen ønsker singleplayer-delen vekk for at de skal bruke mer ressurser på multiplayer.
Ja takk begge deler sier jeg.

 

Og ta når Battlefront Star Wars. Kun fokus på multiplayer, og vil ikke si det = suksess.

 

Gleder meg til singleplayer BF og CoD denne høsten.
Gleder meg faktisk aller mest til singleplayer CoD MW remaster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Et annet utviklerteam som har jobbet med singleplayer. Vært samme gjengen som har jobbet med multiplayeren hele tiden.

Det er jo kjempebra, men dei har vel ein begrensa mengde pengar. Om dei brukar meir pengar på singelplayer så vil det nok væra mindre tilgjengeleg til multiplayer.

 

Det er ikke sånn business foregår. Det er de forventede INNTEKTENE som avgjør hvor mye penger og folk de vil bruke på et prosjekt.

BF1 SP = SP salg = SP inntekter = SP budsjett.

BF1 MP = MP salg = MP inntekter = MP budsjett.

 

 

 

Vel, jeg liker ikke multiplayer, så jeg er glad for en god runde singleplayer.

 

Spillet blir allikevel kjøpt til redusert pris på Steam når det kommer så langt.

 

EA har sin egen spillplattform. Så "vanlige" spillbutikker eller Origin er alternativene.

Lenke til kommentar

Jeg liker singelplayer delen av spill og synes det er egoistisk av folk som mener det ikke burde utvikles.

 

Star Wars Battlefront var for meg en gedigen skuffelse siden den ikke inneholdt singelplayer...

 

Alle spill nå til dags er jo multiplayer, hva er det folk hyler å bærer seg over når de får begge deler er uforståelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vel, jeg liker ikke multiplayer, så jeg er glad for en god runde singleplayer.

 

Spillet blir allikevel kjøpt til redusert pris på Steam når det kommer så langt.

 

EA har sin egen spillplattform. Så "vanlige" spillbutikker eller Origin er alternativene.

 

 

Origin da.. Same, same.. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker singelplayer delen av spill og synes det er egoistisk av folk som mener det ikke burde utvikles.

 

Star Wars Battlefront var for meg en gedigen skuffelse siden den ikke inneholdt singelplayer...

 

Alle spill nå til dags er jo multiplayer, hva er det folk hyler å bærer seg over når de får begge deler er uforståelig!

Prøv å se det fra den andre siden da, spill som blir utviklet i hovedsak for enspiller men får teipa på en halvhjerta flerspiller fordi det er forventet. 

Lenke til kommentar

 

 

Eg velger "Ting vi eigentleg ikkje ynskjer i eit Battlefield spel" for 1000kr!

 

Hva er det du ikke ønsker? Singleplayer?

Ja, kan ikkje sei at eg ynskjer singleplayer i eit battlefield spel. Heilt sia spelseriens start har fokuset våre fleirspillar, og det er det dei har våre gode på.

 

Ein kan spekulere i at dei vil forbetre singleplayer delen for å kapre spelara som liker det, men dette kan få negative effekter ettersom dei kanskje skiftar ressursbruken frå multi til singel og dermed får eit dårlegare multiplayer produkt.

Selfølgelig er singelplayer veldig viktig i slike spill også kankje mere en multiplayer som jeg hater i hvertfall det får meg kanskje til å kjøpe det hvis singelplayer delen er lang og bra!

Se på Star Wars Battlefront som omtrent bare har multiplayer har ikke giddi å spille det mere en 10 minutter før det bare ble avinstalert og glemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...