Gå til innhold

Utgiveren snuste frem hvor folk lastet ned piratkopiert versjon av spillet – takket piraten for interessen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle som en skjønner at brorparten av de som piratkopierer ikke har råd.

 

Har selv piratkopiert endel før jeg fikk meg jobb eller var student, mens nå som jeg har penger er ikke dette en behov. Det er det jo endel mindre slit å få spillene til å fungere, når det bare er og laste ned, istedenfor manual updates m/crack og alt det dritet der..

 

Glad for at utvikleren ikke går hals over hodet i å kutte av fingra på tenåringene..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg har lastet ned piratkopierte spill siden jeg gikk på vgs. Nå som jeg er ute i fast jobb så betaler jeg mer enn gjerne for spillene, dog som regel noe tid etter release slik at man vet at de fungerer (arkham knight host host), serverne fungerer tilfredstillende (WoW host host) samt at de relativt fort kan plukkes opp for ca halve prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

de kalles en "demo" for pirater som vil prøve ting før dem kjøpes, med de makede i dag som er fylt med så masse dritt og dårlige spill/apps

 

...har eg hørt

Indeed, er ikke uten grunn at de fleste spill på steam ikke har Demo versjoner. 15min letsplay er ikke det samme som 2 timer demo. Som regel viser letsplay bare de beste delene eller såppas lite at du ikke innser hvor simple lite dypt spillet egentlig er. Og hvis letsplay personen som narrater er en person du liker så kan det være du kjøper spillet fordi du tror det er bra men egentlig så var bare letsplay videon positiv pga humoren/karisman til youtuberen.

Endret av Gunman1986
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

de kalles en "demo" for pirater som vil prøve ting før dem kjøpes, med de makede i dag som er fylt med så masse dritt og dårlige spill/apps

 

...har eg hørt

Indeed, er ikke uten grunn at de fleste spill på steam ikke har Demo versjoner. 15min letsplay er ikke det samme som 2 timer demo. Som regel viser letsplay bare de beste delene eller såppas lite at du ikke innser hvor simple lite dypt spillet egentlig er. Og hvis letsplay personen som narrater er en person du liker så kan det være du kjøper spillet fordi du tror det er bra men egentlig så var bare letsplay videon positiv pga humoren/karisman til youtuberen.

Alle spill på Steam kan refunderes innen 14 dager etter kjøp og før 2 timers spilletid.

Lenke til kommentar

 

 

de kalles en "demo" for pirater som vil prøve ting før dem kjøpes, med de makede i dag som er fylt med så masse dritt og dårlige spill/apps

 

...har eg hørt

Indeed, er ikke uten grunn at de fleste spill på steam ikke har Demo versjoner. 15min letsplay er ikke det samme som 2 timer demo. Som regel viser letsplay bare de beste delene eller såppas lite at du ikke innser hvor simple lite dypt spillet egentlig er. Og hvis letsplay personen som narrater er en person du liker så kan det være du kjøper spillet fordi du tror det er bra men egentlig så var bare letsplay videon positiv pga humoren/karisman til youtuberen.

Alle spill på Steam kan refunderes innen 14 dager etter kjøp og før 2 timers spilletid.

 

 

Takker, det visste jeg ikke. Gjelder dette også Early Access spill?

Lenke til kommentar

 

 

 

de kalles en "demo" for pirater som vil prøve ting før dem kjøpes, med de makede i dag som er fylt med så masse dritt og dårlige spill/apps

 

...har eg hørt

Indeed, er ikke uten grunn at de fleste spill på steam ikke har Demo versjoner. 15min letsplay er ikke det samme som 2 timer demo. Som regel viser letsplay bare de beste delene eller såppas lite at du ikke innser hvor simple lite dypt spillet egentlig er. Og hvis letsplay personen som narrater er en person du liker så kan det være du kjøper spillet fordi du tror det er bra men egentlig så var bare letsplay videon positiv pga humoren/karisman til youtuberen.

 

Alle spill på Steam kan refunderes innen 14 dager etter kjøp og før 2 timers spilletid.

 

 

Takker, det visste jeg ikke. Gjelder dette også Early Access spill?

 

Ja, det kan jeg bekrefte. Jeg fikk refundert Lego Worlds når det var Early Access.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...