Gå til innhold

Denne appen skal gjøre reiseplanleggingen til en lek


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa ut denne nå, men stanget nesten umiddelbart mot begrensninger: Man kan ikke legge inn egne reservasjoner, og får kun opp det google klarer å finne ved å lete gjennom dine mails. Hvis du derimot har bestillt og avbestillt eller utsatt en reservasjon, så blir det bare rot. Mange ting finner den ikke heller, og ofte misforstår den en mail, slik at da jeg hadde en ukes opphold i tyskland så tror appen tydeligvis at jeg bor i tyskland og skal på ferie i Oslo (da jeg har bestilt reise hjem). Når jeg prøver å taste inn en reise manuelt, så oppdaget jeg at appen har satt søndag som første dag i hver uke, og dette går tydeligvis ikke an å forandre. Jeg kunne heller ikke legge inn hoteller jeg vurderte å bo på.

 

Du kan visselig laste ned offline maps, men det finnes ingen designert kartfunksjon. Isteden må du trykke på "Things to do" og så kan du få en oversikt på et kart, men heller ikke her kan du legge inn egne hoteller eller andre ting enn det google finner frem for deg.

 

Ideen bak denne appen er kjempegod, men enn så lenge fremstår den som ikke engang halvferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne må prøves ut ihvertfall.

Jeg er jo allerede de facto reiseleder på mange av jobbturene mine, bare fordi jeg klarer å google gode restauranter og finne veien med Google Maps.

 

Maps er uvurderlig når man er ute på tur (spesielt når du ikke har planlagt noe på forhånd), så om Trips tar det et steg videre kan jeg ikke klage.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...