Gå til innhold

Google nye meldingsapp byr på smarte funksjoner du ikke finner andre steder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SÅ google logger alt man skriver? Denne skulle ha krypteringsmulighet også, logges alt da også?

 

AtW

 

Yep alt lagres. Glem kryptering. Om få år er 256-bits kryptering barnemat. Cæsar (en eller annen) hadde fancy kryptering, hvor A=B, B=C, etc. -Så cracka et klokt hode koden... ...samme idag. -Vi har gode krypteringer, men om ~10 år er de verdiløse.

Lenke til kommentar

Har prøvd de fleste meldingsapper og tastaturer som finnes i Android Store, men har ennå til gode å finne noe som er i nærheten av hvordan de japanske tastaturene fungerte på mobiler før smarttelefonene gjorde sitt inntog.

 

De spådde hele setninger (ord for ord), som gjorde at det var en lek å skrive da det eneste du behøvde å trykke på var neste ord.

 

Har prøvd apper som skal gjøre det samme som swiftkey, Go Keyboard etc, men sammenlignet med slik det var på de gamle telefonene er det rett og slett ubrukelig. Eneste som har vært i nærheten er Sony sitt eget tastatur, men da jeg alternerer mellom norsk,engelsk og japansk er ikke det et reeltt alternativ i lengden for meg da det er for mye stress å skifte mellom de ulike språkene.

 

Så derfor er det Go Keyboard som gjelder for min del, men jeg savner et skikkelig smart tastatur bortimot hver eneste dag. Når det var mulig i 2004 bør det være mulig i dag også vel?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...