Gå til innhold

Over 13 millioner spilte Battlefield 1-betaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde det på PS4 når jeg hadde vorspiel med noen venner. Kom brått på hvorfor jeg ikke spiller FPS på PS4. Kontrollstikka og tommel er ikke noe for meg i konkurransepreget førstepersonspilling. Det kunne sikkert vært noe annet om jeg hadde spilt det på PC, men det blir litt mer vrient når man har vors.

 

Spillet i seg selv var underholdende nok. Likte særlig godt å kjøre pansertog. Spillet var særdeles vakkert og stemningsfullt, spesielt når det kom sandstorm. Selv om det kunne virke som om landskaps-grafikken var resirkulert? Kanskje ikke, men visse likheter i landskap og grafikk var det til tidligere titler, som gjorde at jeg stilte spørsmålstegn uten å ha nevneverdig kompetanse på eller interesse for området.

 

At de fleste våpnene egentlig ikke var fra første verdenskrig tok derimot litt av selve innlevelsen om at jeg befant meg i første verdenskrig. Om spillet hadde vært like underholdende for den store folkemasse om flesteparten hadde sprunget rundt med boltmekanisme, er nok spørsmålet utviklerne stilte seg selv. Ser vanskelig for meg at FPS-miljøet hadde godtatt dette. Det vil vel andre titler være et godt bevis for.

 

Totalt sett ville jeg gitt spillet en middels til god karakter. Som andre lignende titler, blir det sikkert fort glemt når neste spill i serien lanseres. I seg selv er vel det en god hyllest til den konsumbaserte økonomien.

 

7/10.

Lenke til kommentar

 

 

 

At de fleste bruker jukseklassen er jo ikke overaskende

Jukseklassen?

 13  millioner, bruker et våpen det bare fantes 5000 av under WW1, juske klasse.

har ikke prøvd enda, hvilket våpen er det snakk om?

Assault class, begynner med tilgang til MP18 ( Selv om det ikke er en eneste tysker i beaten) et våpen som bare ble brukt noen få måneder før krigen sluttet og som det var max 5000 av.

Lenke til kommentar

Bestilt!

Helt rått, for meg var dette tilbake til gode, gamle Battlefield. 
Tilbake til den gang det var fokus på teamwork, man kan score masse poeng uten å nødvendigvis ha masse kills.

Gjør du som squad-leader ber deg om, så topper du listene, gang på gang.

Var svært skeptisk til dette før betaen, men det ble bestilt etter første kveld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bestilt!

 

Helt rått, for meg var dette tilbake til gode, gamle Battlefield. 

Tilbake til den gang det var fokus på teamwork, man kan score masse poeng uten å nødvendigvis ha masse kills.

Gjør du som squad-leader ber deg om, så topper du listene, gang på gang.

 

Var svært skeptisk til dette før betaen, men det ble bestilt etter første kveld.

Enig, jeg liker at de har fokusert mer på teamwork, at det lønner seg å gå for objectives.

Lenke til kommentar

Bestilt!

Helt rått, for meg var dette tilbake til gode, gamle Battlefield. 
Tilbake til den gang det var fokus på teamwork, man kan score masse poeng uten å nødvendigvis ha masse kills.

Gjør du som squad-leader ber deg om, så topper du listene, gang på gang.

Var svært skeptisk til dette før betaen, men det ble bestilt etter første kveld.

 

Enig, jeg liker at de har fokusert mer på teamwork, at det lønner seg å gå for objectives.

 
det er langt i fra det gode gamle Battlefield som det engang var for 10 år siden. hva slags gode, gamle refererer du til? BF3 eller BF4? BF1 er langt fra et GODT teamwork spill hvis man sammenligner det med 2142 som var en av de beste teamwork infantry i BF serien. 
 
EDIT: det blir samme som å sammenligne en steinovn pizza på en Italiensk Restaurant med Grandiosa. 
Endret av Soles
Lenke til kommentar

 

 

Bestilt!

Helt rått, for meg var dette tilbake til gode, gamle Battlefield. 

Tilbake til den gang det var fokus på teamwork, man kan score masse poeng uten å nødvendigvis ha masse kills.

Gjør du som squad-leader ber deg om, så topper du listene, gang på gang.

Var svært skeptisk til dette før betaen, men det ble bestilt etter første kveld.

 

 

 

Enig, jeg liker at de har fokusert mer på teamwork, at det lønner seg å gå for objectives.[/size]

 

det er langt i fra det gode gamle Battlefield som det engang var for 10 år siden. hva slags gode, gamle refererer du til? BF3 eller BF4? BF1 er langt fra et GODT teamwork spill hvis man sammenligner det med 2142 som var en av de beste teamwork infantry i BF serien. 

 

EDIT: det blir samme som å sammenligne en steinovn pizza på en Italiensk Restaurant med Grandiosa.

Battlefield, uansett hvilke tall du setter bak har aldri vært noe steinovns pizza. I beste fall en dr.

oetker

Lenke til kommentar

 

Bestilt!

 

Helt rått, for meg var dette tilbake til gode, gamle Battlefield. 

Tilbake til den gang det var fokus på teamwork, man kan score masse poeng uten å nødvendigvis ha masse kills. Gjør du som squad-leader ber deg om, så topper du listene, gang på gang.

Var svært skeptisk til dette før betaen, men det ble bestilt etter første kveld.

 

Enig, jeg liker at de har fokusert mer på teamwork, at det lønner seg å gå for objectives.

 
det er langt i fra det gode gamle Battlefield som det engang var for 10 år siden. hva slags gode, gamle refererer du til? BF3 eller BF4? BF1 er langt fra et GODT teamwork spill hvis man sammenligner det med 2142 som var en av de beste teamwork infantry i BF serien. 
 
EDIT: det blir samme som å sammenligne en steinovn pizza på en Italiensk Restaurant med Grandiosa. 

 

 

 

Trenger ikke gå lenger tilbake til BF2 for å se at da var det mer fokus på teamplay og ikke bare på å være enda ett fps-spill. Men etter dette så var det ikke mye poeng i teamplay lenger, skulle du få poeng så var det bare en ting som var viktig, kills. Jeg har ikke mye skills, ikke mange kills, som oftest bare 1-2 før jeg er død. Likevel lå jeg de fleste runder innenfor topp 5 i BF1 beta... Kun siden jeg var i squad med venner, vi satt objectiv, utførte det vi fikk beskjed om, og holdt flagget lenge nok til å få bonus.

 

2142 var ikke noe for meg, likte det svært lite. Tror jeg faktisk har mindre spilletid i det enn jeg har i Hardline.. Det sier vel sitt. 

 

Endret av Krist81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...