Gå til innhold

Planlagt å kjøpe iPhone 7 i morgen? Det kan bli ekstremt vanskelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon.

Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud?

 

Er heller forhåndsbestilling generellt jeg ikke skjønner meg på.

Lenke til kommentar

 

 

Tror jeg aldri kommer til å skjønne poenget med å forhåndsbestille en telefon.

Er vel langt bedre det å forhåndsbestille et fysisk produkt som har høyere etterspørsel enn tilbud, enn det å for eksempel forhåndsbestille digitale spill med ubegrenset tilbud?

 

Er heller forhåndsbestilling generellt jeg ikke skjønner meg på.

 

 

Hvis du har lyst på et produkt, f.eks en iPhone kan du forhåndsbestille å få den i morgen. Hvis du ikke forhåndsbestiller kan du måtte vente til november. Hva er lurest å gjøre hvis du gjerne vil ha et produkt raskt der tilbudet er lavere enn etterspørselen?

Lenke til kommentar

Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter.

Hva er gamle Samsunger verdt?

 

Hva en "gammel samsung er verd" er jo et ganske vidt spørsmål, det kan være så mangt. Men det er ikke akkurat vanskelig å bruke mindre enn 6000 i året (10000 - 4000), på samsungtelefoner, om man har lyst til å spare penger på slikt.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Dyrt? Jeg bestiller en 7 Plus 128GB i løpet av helgen. Selger min gamle 6 64GB til kr 4000,- til et familiemedlem. Jeg bytter tlf ved hver hovedoppgradering fra Apple, da får jeg og noe igjen for den jeg bytter.

Hva er gamle Samsunger verdt?

 

Hva en "gammel samsung er verd" er jo et ganske vidt spørsmål, det kan være så mangt. Men det er ikke akkurat vanskelig å bruke mindre enn 6000 i året (10000 - 4000), på samsungtelefoner, om man har lyst til å spare penger på slikt.

 

AtW

 

3000,- i året da jeg bytter ved hvert hele tall, bytter ikke ved S-utgavene...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...