Gå til innhold

ANBEFALING: Vi har testet 50 mobiler de siste to år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne skjønte jeg ikke helt, er ikke rangeringen i det forskjellige klassene basert ut fra testscore? Føler at dere da undergraver deres egen testscore når dere har en topp 3 liste som ikke gjenspeiler denne.

 

Hei!

 

Som vi skriver gjenspeiler ikke nødvendigvis scoren på testtidspunktet hva den aktuelle mobilen fortjener i dag. En halvannet år gammel 9-er er sannsynligvis ikke bedre enn en fersk 8-er.

 

Under topp tre i hver kategori er dessuten opplistingen gjort alfabetisk, ikke rangert.

 

- Stein Jarle Olsen

Testansvarlig, Tek.no

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ok, rart jeg ikke så den Nb!en da jeg leste artikkelen tidligere... ;-)

 

Blir det ikke litt forvirrende at dere skriver at en senere 9 er kanskje bedre enn en tidligere 10, når f.eks lg g4 kom et halvt år før n6p hvor g4 får 9 og n6p får 10. Og, hvis det hadde vært sortert alfabetisk så burde vel Sony xperia z5 vært ganske langt nede?

Lenke til kommentar

Føler det blir litt feil her, kategoriene er jo inndelt i pris, og LG G5 har jo ganske lenge vært mulig å få tak i til kr 4444,- ergo er den jo plassert i feil kategori og definitivt en av de aller beste i den kategorien( måtte bare få sagt det.) Jeg kjøpte G5'en og er veldig godt fornøyd, sikkert ikke like god batteritid som S7 Edge, men holder i massevis for meg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Note 7, iPhone 7...???

PS: På grunn av mulige problemer med Samsung Galaxy Note 7, har vi ikke tatt med denne i oversikten. Denne telefonen var i utgangspunktet rangert rett over Galaxy S7/S7 Edge, men Samsung har kalt den tilbake fra markedet inntil videre.

 

iPhone 7 er bare kommet til test hos noen få utvalgte nettsider. Tek har den ikke til test, eller fått ferdig test av iPhone 7.

Lenke til kommentar

Som en tidligere fan av Sony mobiler før jeg ble brent på både Z3 og Z5 kan jeg ikke helt ta en test som anbefaler Z5 seriøst.

 

en telefon som fortsatt sliter med overoppheting, et amera some ikke kan brukes på sommeren, elendig bluetooth rekkevidde og stabilitetet, og generell problem med stabilitet og signlstyrke på ting som GPS i tillegg til BT.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...