Gå til innhold

Jepp, du trenger nye ørepropper til iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke alt jeg enig med Apple om, men denne gangen må jeg si jeg likte den nye telefonen godt. Argumentet for å fjerne analog tech er jeg helt enig i, og det sier seg selv at det gir en del muligheter ved å få lyd, digitalt. Nå har jeg hatt min iPhone 6+ i 2år, så på tide å bytte ut. Jeg tror ikke jeg hadde byttet fra 6S+ om jeg hadde hatt den, men fra den eldre utgaven var det faktisk mye nytt og forbedret. Vanntett er jo en bonus, men har aldri slitt med det så langt

Lenke til kommentar

 

PÅ TIDE!!!!!! ENEDLIG svart iphone... faen med på tide.. venta på det siden iphone 5 :p

Hvilken svart liker du best da. Jeg liker godt jet black siden den er svartere, men den fås ikke med 32gb.

jet black er fingermagnet til 1000! og matt sort minner meg om 5rn, så blir nokk black.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Er ikke alt jeg enig med Apple om, men denne gangen må jeg si jeg likte den nye telefonen godt. Argumentet for å fjerne analog tech er jeg helt enig i, og det sier seg selv at det gir en del muligheter ved å få lyd, digitalt. Nå har jeg hatt min iPhone 6+ i 2år, så på tide å bytte ut. Jeg tror ikke jeg hadde byttet fra 6S+ om jeg hadde hatt den, men fra den eldre utgaven var det faktisk mye nytt og forbedret. Vanntett er jo en bonus, men har aldri slitt med det så langt

 

Ja, muligheter man uansett har uten å fjerne minijack....

 

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...