Gå til innhold

PlayStation VR får åtte demoer inkludert i pakken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

the know mener VR er dødt, mye pga prisen.

Lurer på om PSVR kommer til å bringe VR til massene.

 

The Know mener ikke VR er dødt. Det dem derimot sier er at dette er early days og som alt nytt så vil det ta mange år før det vil virkelig ta av. Men at dem trodde at med alt hype rundt VR at det ville ta mer av raskere.

 

Som dem nevner i videoen deres så er det omtrent like få som har en 1440p monitor som det er VR headsets som blir registrert i Steam sin statistik. 1440p skjermer har vært ute i flere år men det er først nå at det begynner å ta av.

 

Selv så tror jeg ikke VR tar av før PSVR og Apple kommer på banen. Både Sony og Apple skal ha pressekonferanse idag. Tvilsomt at Apple tar for seg VR eller AR denne gangen. Men vi får nok litt mer spill å se ifra Sony...får vi håpe :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

the know mener VR er dødt, mye pga prisen.

Lurer på om PSVR kommer til å bringe VR til massene.

 

Vi får se, jeg tror ikke det vil dø, men det vil jo vise seg. Men som jeg sa i starten, at det er utsolgt på forhåndsbestilling sier ikke så mye, det er alltid en liten og spesiell gruppe. Det er per i dag ganske dyrt, og det er litt labert utvalg per i dag.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke prisen skremmer. Se på apple. Lag noe folket vil ha og de blar opp.

 

Jeg ser to store hindringer for vr i dag. Brillene er store, tunge og er stappa med ledninger. Det er lenge til man kan få noe som er like praktisk og hendig som et vanlig brillepar. Og så har man kaffekoppen. Eller hunden som kommer for å kose. Er man i vr så kan man ikke gjøre noe utenom vr samtidig.

Lenke til kommentar

Å spille FPS i VR er noe av det råeste jeg har opplevd med en datamaskin. Man er litt nærsynt da teknologien fortsatt har forbedringspotensiale, men gud så morsomt det er å kunne bevege seg rundt, mer eller mindre slik man kan i virkeligheten. Hvis jeg vil lene meg ut et vindu og skyte han som befinner seg under det så er det bare å gjøre det. Ikke behov for noe cover system som skal prøve å etterligne real life, men som aldri vil gi la deg gjøre det du vet hadde vært mulig i virkeligheten. Kommunikasjonen mellom deg og de på laget ditt består ikke bare av de de kan si over mikrofonen, men innholder plutselig kroppspråk og annen ikke verbal kommunikasjon som virkelig beriker opplevelsen. Det er utrolig moro å være med på dette fra starten og herifra så går det bare oppover :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å spille FPS i VR er noe av det råeste jeg har opplevd med en datamaskin. Man er litt nærsynt da teknologien fortsatt har forbedringspotensiale, men gud så morsomt det er å kunne bevege seg rundt, mer eller mindre slik man kan i virkeligheten. Hvis jeg vil lene meg ut et vindu og skyte han som befinner seg under det så er det bare å gjøre det. Ikke behov for noe cover system som skal prøve å etterligne real life, men som aldri vil gi la deg gjøre det du vet hadde vært mulig i virkeligheten. Kommunikasjonen mellom deg og de på laget ditt består ikke bare av de de kan si over mikrofonen, men innholder plutselig kroppspråk og annen ikke verbal kommunikasjon som virkelig beriker opplevelsen. Det er utrolig moro å være med på dette fra starten og herifra så går det bare oppover :D

Gleder meg vilt  til jeg får PSVR i posten fra Gamezone. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skikkelig VR har bare vært i handelen siden april så når en ser alle spillene som allerede er kommet og som kommer til Rift og som også er tilgjengelig for Vive gjennom ReVive programmet, så er det litt vel optimistisk av VRfornekterene å erklære VR for dødt igjen :) PSVR er bare enda en blomst i buketten som vil føre til at flere og flere vil få muligheten til å oppleve skikkelig VR. Ser forresten at PSVR kjøperne får Allumette fra Penrose Studios med i pakken, Allumette er en fantasifull, gripende, animert VR film som alle bør gi en sjangs... Opplevde Allumette i går kveld og det var en gripende historie og når det er gratis atpåtil... VR kan være så innmari kult til tider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...