Gå til innhold

ANMELDELSE: Crusader Kings 2: The Reaper's Due


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Anmeldelsen var fin, men dukka opp litt seint for de som vil investere nå. Både spillet og alle DLC'ene var vel på tilbud i helga som var (Steam).

 

For nye spillere så vær forbredt på voldsomme mendger detaljer og spillmekanikker som ikke akkurat ligger opp i dagen. Målet er fortsatt, foruten å ha det gøy underveis, å skape en mektig familie.

 

Selv er jeg litt både/og med hensyn til ck2 generelt, synes fortsatt det blir litt i overkant med "rinse an repeat".

Lenke til kommentar

Anmeldelsen var fin, men dukka opp litt seint for de som vil investere nå. Både spillet og alle DLC'ene var vel på tilbud i helga som var (Steam).

 

For nye spillere så vær forbredt på voldsomme mendger detaljer og spillmekanikker som ikke akkurat ligger opp i dagen. Målet er fortsatt, foruten å ha det gøy underveis, å skape en mektig familie.

 

Selv er jeg litt både/og med hensyn til ck2 generelt, synes fortsatt det blir litt i overkant med "rinse an repeat".

 

Anmeldelser blir ikke skrevet med tanke på salg eller tilbud, men når anmelder mener man har spilt nok til å gjøre seg opp en fullverdig mening. Dessuten var vel ikke The Reaper's Due på tilbud, men hvis det var det, så var det vel ikke mer enn 10% (som er lik 7kr i dette tilfellet). Takk for fin tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Jeg har den opprinnelige versjonen av dette spillet. Jeg digger det grunnleggende konseptet med turbasert strategi satt til denne perioden, men etterhvert som man får et større rike så koker gameplayet ned til konstant brannslukking av misfornøyde vasaller (og noen blir bare misfornøyde uansett hvor mye man gjør for dem). Jeg vet ikke om dette er blitt fikset i de senere utgivelsene, for da kan jeg godt prøve en runde til.

Lenke til kommentar

Jeg har den opprinnelige versjonen av dette spillet. Jeg digger det grunnleggende konseptet med turbasert strategi satt til denne perioden, men etterhvert som man får et større rike så koker gameplayet ned til konstant brannslukking av misfornøyde vasaller (og noen blir bare misfornøyde uansett hvor mye man gjør for dem). Jeg vet ikke om dette er blitt fikset i de senere utgivelsene, for da kan jeg godt prøve en runde til.

 

Vet ikke hva du mener med turbasert, for alle Paradox-spill jeg kjenner til foregår i sanntid med mulighet til å trykke pause. Ekstreme mengder brannslukking er forøvrig noe Conclave-pakken gjør en god jobb med å fikse, selv om man selvfølgelig fortsatt må holde øye med folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...