Gå til innhold

Nå er Kompletts mobilabonnement blant det billigste du får


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Skjønte jeg dette riktig? Hvis du krysse grensa uten å slå på EU-pakka, må du betale fem kroner per mega? For de første er dette klønete, men i tilllegg mener jeg at det er satt et pristak på 52 øre per MB. Ida, kan du sjekke?

Lenke til kommentar

Synes de heller kan strupe farta når man går over grensa, men men. Kommer vel ikke til å bytte med det første.

 

Er viktig at dei kundane som med eit uhell bruker data i utlandet har nok hastigheit til å nå maksbeløpet før dei oppdagar tabba.

 

Blir ikkje pengar i kassa av å hjelpe kunden med å unngå ubehagelige overraskelsar veit du...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ice.net er vel billigere? Jeg er iallefall knallfornøyd, spesielt etter de tilbød meg 2GB til 149 i måneden.

Hva var grunnen til at du fikk det tilbudet?

 

Vet ikke, hadde 1GB til 99kr, og brukte opp data hver måned, så fikk jeg SMS fra ice.net om tilbud med 2GB til 149. Slo såklart til på det.

Endret av Tåkefyrste
Lenke til kommentar

Syns heller https://www.chess.no/abonnement/kontantkort

https://www.chess.no/abonnement/bredbaand

 

Er langt bedre avtale hvis du vil ha mest mulig for pengene.

Men opptil 80 mbit tror jeg de fleste kan glemme hvis de ikke har 4g senderen som nabo.

 

Hvordan i all verden skal Chess Kontantkort være bedre enn Komplett 10/20GB.

 

Hvordan kan du i det hele tatt sammenligne dette???

Lenke til kommentar

 

 

Ice.net er vel billigere? Jeg er iallefall knallfornøyd, spesielt etter de tilbød meg 2GB til 149 i måneden.

Hva var grunnen til at du fikk det tilbudet?

 

Vet ikke, hadde 1GB til 99kr, og brukte opp data hver måned, så fikk jeg SMS fra ice.net om tilbud med 2GB til 149. Slo såklart til på det.

 

 

Jeg hadde ice.net tidligere (1GB), men stusset over den merkelige prissetting på 2GB abonnementet...

  • 2GB pr mnd koster 199,-
  • 1GB pr mnd koster 99,- men ved overforbruk kan du bestille ny datapakke på 1GB til kr 79,-

Totalpris for 1GB abb. og 1GB ekstra datapakke er da 99 +79 = 178 kr.

 

Skulle derfor bare mangle at 2GB abbonnementet var priset lavere, f.eks. 149,- hadde vært mer fornuftig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Billige på forsiden og standard bruk, men sjekk priser fra Norge til utlandet eller til spesialnr. Da er de langt fra billige.

Sudoko-prising. Gå ut fra Telenors prisliste. Sett noen priser opp og noen priser ned, men sørg for at summen blir den samme. De prisene du har satt ned, er de du reklamerer med. Sjefen kommer fra Tele2, så dette kan han alt om.

 

Bortsett fra at 5 kr per MB er ulovlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det du viser til er roamingpriser i EU, og den er 57 øre pr MB. Du kan lese mer om lovendringen på nettsiden til nkom: http://www.nkom.no/marked/ekomtjenester/regelverk/regulering-av-internasjonal-gjesting-i-mobilnett

Skriv til Ida direkte, du: [email protected]

Takk for støtten. Jeg har lyst til å skrive, men jeg forutsetter av en journalist at hun følger med i kommentarfeltet.
Lenke til kommentar

Siktes det her til at det ikke er mulig å innføre slik funksjonalitet, eller er det viljen det står på?

 

"Vi har ikke den funksjonaliteten at det bare skrur seg av hvis du krysser grensa."

 

Det er tross alt påkrevd med sms som inneholder prisinfo nettopp når man krysser grensa, så de vet jo allerede godt når kundene er i utlandet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Hittil har Komplett vært den eneste virtuelle operatøren som har tilbudt gjesting i EU og EØS-området inkludert i sine abonnementer. Telenor og Telia tilbyr også dette i sine dyreste abonnementer."

 

Nå skal det sies at Telenor og Telia tilbyr gjesting i EU og EØS på alle abonnementene sine, og ikke bare "de dyreste abonnementer". Hvordan i all verden har dere kommet frem til konklusjonen om at det kun er på de dyreste abonnementene?

 

Klarer ikke bestemme meg om Tek.no er kjøpt og betalt, eller om de rett og slett bare elsker å hakke ned og spre feil info om de store operatørene(spesielt Telenor).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg tror årsaken til "feilen" er at mobilpriser er et ekstremt vanskelig felt å ha oversikt over, ikke minst fordi "roam like home" ikke er et entydig definert objekt. En prisliste består av så mange elementer at muligheten for å totalforvirre kundene er til stede, og brukes kynisk. For en stakkars journalist betyr dette at kritisk journalistikk blir vanskelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...