Gå til innhold

Omtale av Worms 3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er langt ifra enig i anmelderens kritikk av spillet. Worms 3D er i motsetning til det som blir hevdet her et spill ihvertfall jeg ikke klarte å legge fra meg. Campaign modus var faktisk ganske så morro, og brettene er forskjellige nok til at man ikke blir lei.

 

Morsomst er alikevel Worms i multiplayer, og når man har klart en hel del av campaigndelen får man mange godbiter av våpen og effekter å variere med. Spiller man med (u)venner får man masse variasjon i kampene :)

 

Selv har jeg spilt PC versjonen mest men også Playstation2 utgaven gjorde seg godt, og jeg synes det blir for enkelt å kritisere bagateller som dette med en eller to kontroller. Worms har alltid egnet seg til "hotseat" spilling og å sende kontrolleren over bordet er da ikke så mye pes ? Eller har anmelderen rett og slett spilt for mye og beveget seg for lite ? ;)

 

Nei, jeg vil oppfordre alle som har sansen for gode multiplayer spill og også til litt alternativer fra de vanlige utbrukte sjangrene på spillfronten nå til å lese andre anmeldelser før dere bestemmer dere. Alternativt kan en jo også laste ned demoversjonen (riktignok bare på PC) og gjøre seg opp sin egen mening..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...