Gå til innhold

I dag åpnet en helt ny, gratis strømmetjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altibox Chill bruker fremdeles Silverlight... Kan de ikke avskaffe plugins snart? Skriften er på veggen både for Flash og Java, og selv Microsoft har innsett at Silverlight er uten fremtid.

 

Viafree ser ikke ut til å kreve plugin. Bra!

Men den detekterer AdBlock, og nekter å fungere uten at jeg deaktiverer det.

"Skip ad"-knapp etter 5 sekunder mangler også.

 

Det er rom for forbedring, men går rette veien.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må se reklame i et minutt før episoden starter, og muligens et avbrudd midt inni også.

Jeg følger ikke med på serier, bare såvidt testet med en tilfeldig episode "Days in our lives".

Null interesse, men kjekk teknologi.

Nå kan vi kanskje få TV-kanalene over internett og betale for de programmene som vi ønsker, i stedet for å kjøpe kanalpakker på 60 TV-kanaler for å få en pakke som inneholder Discovery Science.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Men den detekterer AdBlock, og nekter å fungere uten at jeg deaktiverer det.

"Skip ad"-knapp etter 5 sekunder mangler også.

 

Det er rom for forbedring, men går rette veien.

 

Hvordan forventer du at de skal tjene penger om du enten har adblock eller kun ser på reklamen i 5 sekunder? Google er verdens største reklameselskap. De har helt andre avtaler med annonsører enn det "lille" MTG har.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det her er jo helt håpløst. Prøvde å se en episode av luksusfellen kun for å teste det. Først var det 60 sekunder reklame. Etter noen minutter inn, så kom det enda mere reklame. så spolte jeg en del fremover, og da fikk jeg 200 sekunder med reklame.

 

Jeg hadde gledelig betalt for å se innholdet for å slippe reklamer. Nå var det kun dritt der uansett, så ikke et problem da jeg ikke kommer til å bruke det uansett xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Tror aldri jeg har sett så mye hjernedød TV på ett sted før. Dette er TV for seere som ikke ser på TV. Øh, det jeg mener er: er det noen som gidder se sånne programmer?

Lenke til kommentar

Nå har jeg kun lest denne artikkelen, så jeg aner ikke hvordan reklamefinansieringen vil bli lagt opp. Men hvis det blir tvungne reklamepauser, uten mulighet å hoppe over, midt i en episode av de gratis seriene, så betaler jeg heller for å slippe reklame.

 

Høres bare ut som det er en navnendring fra TV3 sine sider. Hvis de holder seg til samme type reklame innhold, så er det ikke noe problem. Pleier å se Luksusfellen osv via de sidene, og 3 stk 2min reklamepauser overlever jeg gledelig. Mindre enn de viser på TV. Man får ikke hoppet over, da faller jo ideen bak reklamefinansieringen bort, hvis alle hopper over, så ser ingen reklamen, og ingen gidder å betale for å ha reklame der.

 

Syntes det er en bedre løsning enn TV2 Zumo, som man må betale for, men fortsatt her reklame, da TV2 er for late til å fjerne den. Selv om man kan hoppe over, så må man faktisk aktivt gjøre det. Hadde den gratis under OL for 2 år siden, og aldri igjen.

 

TV3 har alle sesonger av sine egen produserte serier lett tilgjengelig, lite reklame og ellers lite avspillings problemer. Og enklere å finne frem enn NRK.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde å se på (les: spole gjennom) en episode av Master Chef Norge. Fikk ingen reklame, men oppløsningen var horribel. En episode av Luksusfellen Sverige hadde langt bedre kvalitet, men fortsatt ingen reklame.

Jeg bruker Ghostery, som blokkerer trackers, ikke reklame. En sideeffekt av det er riktignok at det aller meste av reklame forsvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde gledelig betalt for å se innholdet for å slippe reklamer. Nå var det kun dritt der uansett, så ikke et problem da jeg ikke kommer til å bruke det uansett xD

 

Viaplay har tv3 + tv6 reklamefri mot betaling, i tillegg til noen viasat kanaler. Og hellstrøm-programmene på tv3 er gøye.

 

 

Ja, brukte viaplay en periode. Hellstrøm-programmene synes jeg er litt kule :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...