Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition er like rundt hjørnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er denne jeg har ventet på :) Hadde også et håp om at resten av spillet skulle få et grafisk løft slik man fikk med Blood & Wine utvidelsen men det ser dessverre ikke ut til å skje.

Har kun  spilt 20min av spillet og bestemte meg for å vente på GOTY.

 

Ønsket meg en en EE pakke slik vi fikk med TW2.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det er denne jeg har ventet på :) Hadde også et håp om at resten av spillet skulle få et grafisk løft slik man fikk med Blood & Wine utvidelsen men det ser dessverre ikke ut til å skje.

Har kun  spilt 20min av spillet og bestemte meg for å vente på GOTY.

 

Ønsket meg en en EE pakke slik vi fikk med TW2.

 

De slapp heldigvis en stor EE-lignende patch til spillet for noen måneder siden. Den gjorde blant annet menyssystemet mye bedre enn tidligere, så du gjorde nok lurt i å vente. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det jaggu meg mange timer med underholdning altså. Har bare spillt igjennom hovedspillet, og storkoste meg noe vanvittig. Upåklagelig stemning, mye takket være ett rikt og nydelig soundtrack, lekker grafikk (selv på pS4) og underholdende nok historie.

 

Men er mett nok på gameplayet nå så utvidelsespakkene blir nok å kjøpes seperat senere :)

Lenke til kommentar

Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige!

 

støtter den. Witcher 3 er av de desidert beste moderne spillene etter min mening siden 2012/11. Eksluderer hd collections osv. Ved kanskje unntak av fire emblem awakning som jeg syns er fantastisk bra og bayonetta 2 som vist nok er bedre en nr 1.

 

System shock 1 har jeg ikke spilt , men spilt 2 veldig bra. Samt mass effect spillene selv om en dritt dårlig slutt i nr 3. Mass effect 2 er favoritten der da.

Lenke til kommentar

Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige!

 

Det blir mer skal du se. Hele teamet dems jobber med Cyberpunk spillet. Det var grunnen til at dem ikke hadde noen planer for Witcher serien enda. Men dem hadde mange ideer. Personlig håper jeg på mer fokus på Ciri.

Lenke til kommentar

det er vel kanskje nettop derfor de er det motsatte av et drittspill ;) skal sies at bioware lager mye spill de har jo dragon age også. men neste ut er vel ME andromeda, og det vil garantert være verdt ventetia da. med frostbite engine. vil bli konga mildt sagt. så kommer sikkert enda et dragon age men det er lite info om det. heller det en og kjøre Battlefield/Cod style... skal sies at battlefield er den bedre av de to men singplayer er jo generisk og kjip egentlig. og verdien av et spill stiger når de tar seg tid. du hadde sikkert blitt lei av en cycle på 1 år mellom hvært spill og det hadde vært mye dårligere kvalitet. men en ting at de kunne jo releasa en expansion som er mer som et nytt spill. da slipper de jo og lage alt fra scratch hver gang.

Lenke til kommentar

Merkelig att spill som Witcher, Systemshock, Massefeckt osv bare lager få spill og de gidder ikke å fortsette enda de er ternikast 6 spill, mens drittspill lages i det uendelige!

 

Bedre at de avslutter "på toppen", en at de kommer med videre spill som kanskje ødelegger hele inntrykket av serien. Samme med TV serier som prøver å trekke det ut for langt, de starter kanskje bra men de kunne spart seg for de 2 siste sesongene.

 

Deres Cyberpunk prosjekt kan bli helt utrolig bra om de holder på samme kvaliteten som de produserte Witcher spillene med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...