Gå til innhold

Microsoft skal trolig lansere alt-i-ett-PC-er med 4K-oppløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4k på en 24" er etter min mrning unødvendig fordyrende. 1440p er tok nærmere det jeg persolig synes er en god balanse mellom kostnad og oppløsning for et slikt produkt i denne størrelsen.

 

Uansett, teknologien begynner vel å ha kommet såpass langt at den er moden for en slik formfaktor, uten å måtte gjøre for mange kompromisser. Dette kan jo bli spennende.

Lenke til kommentar

Så var det det der med hoppingen og Wirkola da...

 

Wirkola var stor på slutten av 60-tallet, og det var sikkert mange som ikke kunne nå helt opp til ham. Den gangen.

 

Men. Siden da har hopping utviklet seg masse, både med tanke på stil, utstyrets funksjonalitet og ikke minst ytelse og prestasjoner.

 

Det er mange som ikke klarer å se at utviklingen har gått fremover. Som fremdeles mener Wirkola "is da shit".

 

Resten av oss kjøper gjerne en skikkelig datamaskin ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

4k på en 24" er etter min mrning unødvendig fordyrende. 1440p er tok nærmere det jeg persolig synes er en god balanse mellom kostnad og oppløsning for et slikt produkt i denne størrelsen.

 

Uansett, teknologien begynner vel å ha kommet såpass langt at den er moden for en slik formfaktor, uten å måtte gjøre for mange kompromisser. Dette kan jo bli spennende.

 

Prisen på 4K panelet er nok ikke det største problemet her, men heller den relativt dårlige scalingen i windows.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...