Gå til innhold

ANMELDELSE: No Man's Sky


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært på nippet til å hoppe på hype-toget for NMS, men dagene etter release har plantet føttene mine godt på perrongen. To-tre forseggjorte verdener med variert innhold er i mine øyne verdt 18 trillioner ganger mer enn 18 trillioner planeter som til syvende og sist er støpt i samme form. Spesielt skuffende er NPC'ene i NMS. Anmelderens karakteristika av disse som brusautomater er, dessverre, særdeles treffende. Jeg kjenner ikke til den dypere historien i spillet, som kan være god og engasjerende. Men måten denne historien blir overlevert på, i form av enkle tekstbokser, er heller ikke tilfredsstillende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altfor masse hype ja.... Kommer nokk tell og teste det på steam men skal be om refund for sikkerhet skyld, et univers uten dybde og skikkelig form for historie blir før tamt for min del :( Gleder meg mest til civilization og trur at det blir det ultimate pc spillet i universet når det kommer ut ;)

Lenke til kommentar

 

var det jeg regnet med, 5/10. Ser ut som fleste anmeldere er enige om dette spillet: for lite dybe rett og slett. synd, for tanken var absolutt god.

 

Er det ikke egentlig selve tanken som gjør at det blir for lite dybde? Man kan jo ikke regne med dybde i et spill som dette?

 

AtW

Star Citizen kommer til å ha dyp historie samt du har langt mer gameplay elementer siden alt er online, ingen loading. Kan krige mot hverandre, trade, samarbeide flere om bord i et skip, dra på oppdrag sammen.

 

Føler spillet her har gått glipp av mye pga dem valgte å kjøre det singleplayer.

Lenke til kommentar

Spillet vil helt sikkert bli bedre med tiden. Snakk om housing, og lage sine egne romstasjoner osv etterhvert. Tror dette bare er starten, så vil det bli bedre.

 

Har man ikke så mye annet å game for tiden, som for min del skal jeg kose meg med dette utover høsten selv om kan bli noe ensformig. 5/10 er sikkert riktig også i forhold til prisen. Burde kanske bare ha kostet 200kr toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg innser at det er veldig mange som kommer til å være uenig. Det godtar jeg helhjertet.

 

Unødvendig å nesten unnskylde deg for å skrive en anmeldelse som stemmer overens med det alle med et snev av spillforståelse så for flere måneder siden. Ikke at anmeldelser på Gamer er veldig konsekvente, men det er skummelt om anmelderen har et snev av dårlig samvittighet overfor fanboys. Da kan det fort bli 9/10 neste gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...