Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kunne jo spandert på dere å tørke bort støv og fingermerker fra artikkelbildet, når overskriften er at så pen har en telefon aldri vært til prisen. :p

 

Hehe, joda, forsåvidt. Men det var helt bevisst at støv og slikt ikke ble tørket bort, fordi de ga bildet en slags hjemlig og detaljert dimensjon. Shabby chic, er det vel noe som heter ;) Dessuten: at den er pen får dere jo se gjennom hele saken!

 

– Torstein

Lenke til kommentar

 

Dere kunne jo spandert på dere å tørke bort støv og fingermerker fra artikkelbildet, når overskriften er at så pen har en telefon aldri vært til prisen. :p

Hehe, joda, forsåvidt. Men det var helt bevisst at støv og slikt ikke ble tørket bort, fordi de ga bildet en slags hjemlig og detaljert dimensjon. Shabby chic, er det vel noe som heter ;) Dessuten: at den er pen får dere jo se gjennom hele saken!

 

– Torstein 

Når jeg søker opp shabby chic phone, kommer noe slikt opp:
 
il_570xN.448905955_273h.jpg
 
Var det dette dere gikk for?
 
Dette skal jeg også bruke som unnskyldning foran dama når jeg ikke har vasket eller ryddet... Gikk for en hjemlig og detaljert dimensjon. :rofl: Har i det minste humor!
Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

 

 

Dere kunne jo spandert på dere å tørke bort støv og fingermerker fra artikkelbildet, når overskriften er at så pen har en telefon aldri vært til prisen. :p

Hehe, joda, forsåvidt. Men det var helt bevisst at støv og slikt ikke ble tørket bort, fordi de ga bildet en slags hjemlig og detaljert dimensjon. Shabby chic, er det vel noe som heter ;) Dessuten: at den er pen får dere jo se gjennom hele saken!

 

– Torstein 

Når jeg søker opp shabby chic phone, kommer noe slikt opp:

 

il_570xN.448905955_273h.jpg

 

Var det dette dere gikk for?

 

Dette skal jeg også bruke som unnskyldning foran dama når jeg ikke har vasket eller ryddet... Gikk for en hjemlig og detaljert dimensjon. :rofl: Har i det minste humor!

Ser jo ut som tilnærmet samme produkt og stil det ja! Om ikke annet, så ga vi deg hvertfall en god unnskyldning til å unngå husarbeid ja ;) Håper du liker saken tross fingermerker og støv, dog!

 

– Torstein

Lenke til kommentar

Denne blir neppe å få Android 7. Ihvertfall ikke 8. Det største irritasjonsmomentet mot Android er alle de appene man ikke får fjernet, og at de fleste billigmobilene sjelden eller aldri får storoppdatering av OS.

 

Er man ivrig og interessert nok skal man nok klare å få installert siste versjon i lang tid fremover :wee:  Hele Lg g-serien og v10 kan iallefall få cyanogenmod installert. Men ja suger litt at man evt. må gå slike veier. LG er dog bedre enn både Sony og Samsung på oppdateringer, etter min mening

Lenke til kommentar

Det ser ut til å være 2 typer LG K10.   LG K10 K420N, som leveres med Android Lollipop. Denne koster kr 1690,- (iflg prisjakt). Og en LG K10 K430DSY, som levers med Android Marshmallow. Denne koster kr 2290,-. Hvem av disse har Tek.no testet? Etter hva jeg kan se, er den dere har testet levert med Marshmallow, men den koster kr 1690,-. Hvordan er det eventuelt å oppgradere K420N fra Lollipop til Marshmallow? Er det andre viktige forskjeller på disse 2 modellene? (eller er det egentlig samme modell?)

Lenke til kommentar

Det stemmer nok att det er to versjoner av denne ja. En som bare ELkjøp selger og en standadr versjon. Her er svaret eg fikk fra LG support :

LG Support Forskjellen er at K420N er den "vanlige" K10 telefonen vi har i Norden, og den andre modellen er en variant av K10 som kun Elkjøp selger. Forskjellen på disse er at LGK430DSEBL har dual-sim, som betyr at man kan ha i 2 forskjellige sim-kort i telefonen samtidig. F.eks hvis man har et simkort for jobben og en privat, kan man motta samtaler osv fra begge disse i samme telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...