Gå til innhold

– Blizzard jobber med en oppusset versjon av StarCraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høyere oppløsning som gjør at kamera ikke er trykt ned i bakken hadde vært bra. Men det skjer vel uansett ikke :( Det var i hvert fall ikke tilfelle med StarCraft 2. Spillene slik de er nå er utrolig frustrerende å spille.

 

Slik vil jeg ha det:

post-56355-0-00598200-1470407454_thumb.jpg

 

ikke slik:

post-56355-0-85502400-1470407468_thumb.png

Endret av Enceladus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tar GJERNE imot Diablo II i oppusset versjon.

 

Fy flate så skuffa jeg var etter å ha spilt igjennom Diablo III første gang. Magien var ikke der slik som i II.

 

Vanskelig å følge opp et spill som hadde hatt legendestatus i 10 år da. Selv mener jeg Diablo III er ca 17x bedre enn Diablo II.

da har du røyka sokka dine hvertfall de 10 siste åra.

Lenke til kommentar

But why?

 

Av mange grunner. StarCraft var fantastisk da det kom, men har ikke akkurat holdt seg bra. Mange av dagens unge har ikke spilt det engang, og å lage en HD-versjon er en billig måte å selge spillet på nytt.

 

Men håper de lager en HD-versjon av Diablo 2 også, gjerne med expansionen. Kanskje det nye Diablo-prosjektet er Diablo 2 bygd opp fra grunnen av? Så det er tvers gjennom Diablo 2, bare laget for og med moderne hardware. Er lov å håpe. :)

Lenke til kommentar

 

But why?

Av mange grunner. StarCraft var fantastisk da det kom, men har ikke akkurat holdt seg bra. Mange av dagens unge har ikke spilt det engang, og å lage en HD-versjon er en billig måte å selge spillet på nytt.

 

Men håper de lager en HD-versjon av Diablo 2 også, gjerne med expansionen. Kanskje det nye Diablo-prosjektet er Diablo 2 bygd opp fra grunnen av? Så det er tvers gjennom Diablo 2, bare laget for og med moderne hardware. Er lov å håpe. :)

 

 

StarCraft har jo holdt seg kjempebra, holdbarheten var enorm. Uten tvil det beste RTS-spillet som er laget spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg tar GJERNE imot Diablo II i oppusset versjon.

 

Fy flate så skuffa jeg var etter å ha spilt igjennom Diablo III første gang. Magien var ikke der slik som i II.

Vanskelig å følge opp et spill som hadde hatt legendestatus i 10 år da. Selv mener jeg Diablo III er ca 17x bedre enn Diablo II.

da har du røyka sokka dine hvertfall de 10 siste åra.

Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Starcraft er ikonisk og eit RTS som har haldt seg særs godt. Det er i desse dagar på vei oppover i E-sport-verden i Korea.

 

Eg er ein stor fan av Starcraft 2, men har aldri spelt SC1. Dersom det kjem ein HD remake er nok sjansen større for at det blir noko av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er alt laget en HD versjon av starcraft 1, bare ikke av blizzard selv.

 

Det er en mod til starcraft 2, kalt mass recall. Den er faktisk ganske bra, de har til og med lagt til de originale film sekvensene, som naturligvis ser veldig daterte ut.

 

Ta en titt: https://www.sc2mapster.com/maps/starcraft-mass-recall/

Jeg hadde digget dette hadde det ikke vært for det sinnsyke kameraet! Jeg fatter ikke hvorfor Blizzard ikke kan gi oss litt bedre oversikt!

Lenke til kommentar

 

But why?

Av mange grunner. StarCraft var fantastisk da det kom, men har ikke akkurat holdt seg bra. Mange av dagens unge har ikke spilt det engang, og å lage en HD-versjon er en billig måte å selge spillet på nytt.

Men håper de lager en HD-versjon av Diablo 2 også, gjerne med expansionen. Kanskje det nye Diablo-prosjektet er Diablo 2 bygd opp fra grunnen av? Så det er tvers gjennom Diablo 2, bare laget for og med moderne hardware. Er lov å håpe. :)

Om de ikke beholder grafikkstilen fra D2 vil jeg ikke ha noe HD. jeg vil ikke ha D2 med diablo 3 eller star craft 2 grafikk.

Lenke til kommentar

 

 

But why?

Av mange grunner. StarCraft var fantastisk da det kom, men har ikke akkurat holdt seg bra. Mange av dagens unge har ikke spilt det engang, og å lage en HD-versjon er en billig måte å selge spillet på nytt.

Men håper de lager en HD-versjon av Diablo 2 også, gjerne med expansionen. Kanskje det nye Diablo-prosjektet er Diablo 2 bygd opp fra grunnen av? Så det er tvers gjennom Diablo 2, bare laget for og med moderne hardware. Er lov å håpe. :)

Om de ikke beholder grafikkstilen fra D2 vil jeg ikke ha noe HD. jeg vil ikke ha D2 med diablo 3 eller star craft 2 grafikk.

Blir det rumpe så har du alltids gamle spillet å gå tilbake til. Med eksempler som Heroes3 HD ,eller Age of empires HD, så har de beholdt gamle stilen, shinet den opp, støtter 1080p og har mer funksjoner. Tror ikke de trykker ny grafikk engine på et så etablert spill.

 

Viktig og å huske på at det ikke er et perfekt spill - multiplayeren online er et rot og interfacet er utdatert. Tror det blir mest "patchet" til å støtte moderne Pcer først og fremst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...