Gå til innhold

ZTE vil ha din hjelp til å bygge sin neste mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg inn Stock Android i tillegg (eller noe lignende, som OxygenOS), i stedet for den horrible softwaren som er der nå, så kanskje jeg skal vurdere et kjøp. Velger OP3 over alle telefoner på markedet ikke bare på grunn av hva jeg får for prisen rent hardwaremessig, men også på grunn av latterlig rask (det beste på markedet) og "ren" software.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legg inn Stock Android i tillegg (eller noe lignende, som OxygenOS), i stedet for den horrible softwaren som er der nå, så kanskje jeg skal vurdere et kjøp. Velger OP3 over alle telefoner på markedet ikke bare på grunn av hva jeg får for prisen rent hardwaremessig, men også på grunn av latterlig rask (det beste på markedet) og "ren" software.

 

Hva er OP3?

Lenke til kommentar

 

Legg inn Stock Android i tillegg (eller noe lignende, som OxygenOS), i stedet for den horrible softwaren som er der nå, så kanskje jeg skal vurdere et kjøp. Velger OP3 over alle telefoner på markedet ikke bare på grunn av hva jeg får for prisen rent hardwaremessig, men også på grunn av latterlig rask (det beste på markedet) og "ren" software.

Hva er OP3?

 

 

OnePlus 3.

Lenke til kommentar

 

 

 

- På en mobil så trenger man strengt tatt ikke mer enn FULL-HD, men da bør den heller ikke være mindre enn 4,5" i skjermstørrelse.

 

Batterikapasiteten er langt viktigere enn oppløsningen i mine øyne.

Da den overflødige batterikapasiteten som ikke brukes for å takkle skyhøye oppløsninger kan brukes til andre ting som f.eks. OS og Apps.

Eller bare det å kunne bruke mobilen mye lengre imellom hver gang at man behøver å lade den.

I så måte så forlenges levetiden på mobilen betraktelig, da det er en kjent sak at batterier har x-antall ladinger før det takker for seg.

Så bare det å halvere antallet nødvendige ladninger..., vil i hvert fall teoretisk sett doble levetiden på batteriet.

 

Når det kommer til lagringskapasiteten så synes jeg at 32GB bør være et absolutt minimum for User-Disken.

Da 32GB i en mobil med "FULL-HD"-oppløsning er langt mer forlokkende på meg enn 8GB i en mobil med 4k-oppløsning.

 

Muligheten for Dual-sim hadde ikke skadet det heller...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...