Gå til innhold

TEST: Huawei MateBook M3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste som er synd : koster 10.000 :x

 

Runt 7.000 hadde det vært en grei pris.

 

 

Hvorfor skal den koste rundt 7 og ikke rundt 10?

Hadde de basert seg for billigmarkedet, så hadde ikke ytelsen/kvaliteten vært like bra.

 

En god mobil telefon koster i dag 7k+

Lenke til kommentar

Synd ingen av disse kommer med 4G innebygget. Det er det eneste jeg savner spesielt. Burde vært obligatorisk på hybrider/alt-i-ett-bærbare som liksom skal erstatte både bærbar og nettbrett.

 

Ellers var det mye å like her, selv om fotstøtte i bare to posisjoner, manglende minnekortleser og en ekstra usb-kontakt, og at docken er ekstrautstyr trekker ned.

 

Slik det ser ut, blir det nok en ny Surface på meg når min 1. gen Surface Pro er moden for utskiftning, om ikke noe mer komplett dukker opp i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Synd ingen av disse kommer med 4G innebygget. Det er det eneste jeg savner spesielt. Burde vært obligatorisk på hybrider/alt-i-ett-bærbare som liksom skal erstatte både bærbar og nettbrett.

 

Ellers var det mye å like her, selv om fotstøtte i bare to posisjoner, manglende minnekortleser og en ekstra usb-kontakt, og at docken er ekstrautstyr trekker ned.

 

Slik det ser ut, blir det nok en ny Surface på meg når min 1. gen Surface Pro er moden for utskiftning, om ikke noe mer komplett dukker opp i mellomtiden.

 

Sjekk ut HP 1012 X2, den kommer med 4g og dekker de fleste andre behov også.

Lenke til kommentar

 

Synd ingen av disse kommer med 4G innebygget. Det er det eneste jeg savner spesielt. Burde vært obligatorisk på hybrider/alt-i-ett-bærbare som liksom skal erstatte både bærbar og nettbrett.

 

Ellers var det mye å like her, selv om fotstøtte i bare to posisjoner, manglende minnekortleser og en ekstra usb-kontakt, og at docken er ekstrautstyr trekker ned.

 

Slik det ser ut, blir det nok en ny Surface på meg når min 1. gen Surface Pro er moden for utskiftning, om ikke noe mer komplett dukker opp i mellomtiden.

Sjekk ut HP 1012 X2, den kommer med 4g og dekker de fleste andre behov også.

 

 

Den så interessant ut. Takker for info.

 

  :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Eneste som er synd : koster 10.000 :x

 

Runt 7.000 hadde det vært en grei pris.

 

Hvorfor skal den koste rundt 7 og ikke rundt 10?

Hadde de basert seg for billigmarkedet, så hadde ikke ytelsen/kvaliteten vært like bra.

 

En god mobil telefon koster i dag 7k+

Den starter på $699 i USA, så NOK 7000 hadde vært en god startpris her i landet også. Og nei, en god mobil i dag koster ikke 7000kr.

Lenke til kommentar

Heller en slik enn en ultraportabel bærbar PC, men skulle da helst hatt 13.3" AMOLED skjerm og en variant med Intel M7 prosessor.

Tek skulle heller ha testet Huawei MateBook M5. Den hadde nok gjort det litt bedre mot Surface 4 Pro.

 

Anbefaler deg å sjekke ut Samsung Tabpro S. Fantastisk Windows tablet PC med tastatur inkludert og AMOLED. Den fås også med 4G.

Lenke til kommentar

 

Heller en slik enn en ultraportabel bærbar PC, men skulle da helst hatt 13.3" AMOLED skjerm og en variant med Intel M7 prosessor.

Tek skulle heller ha testet Huawei MateBook M5. Den hadde nok gjort det litt bedre mot Surface 4 Pro.

Anbefaler deg å sjekke ut Samsung Tabpro S. Fantastisk Windows tablet PC med tastatur inkludert og AMOLED. Den fås også med 4G.

Lite lagringskapasitet, kun 4GB minne, skjerm kunne vært litt større, samt litt liten prosessor Intel M3.

https://www.prisguide.no/produkt/samsung-galaxy-tabpro-s-w708-261643#anchor-specifications

Det finnes en med 256GB lagringskapasitet, men fant ikke den til salgs.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...