Gå til innhold

Polar lanserer treningsklokke med Android Wear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er mulighetene for å legge inn endomondo på denne slik at jeg slipper Polar Flow? Noen som har peiling?

Det er android wear, så det er bare å legge inn.

 

Har hatt en wear-klokke, og som aktivitetsmåler og treningsklokke var den rett og slett for dårlig. Nå har jo denne klokka muligheter for polars økosystem, og det hjelper jo mye. For min del er 2 dager batterilevetid i vanlig klokkemodus ALT for kort. Når det blir en uke batterilevetid, så snakker vi.

 

En ting til: Anbefaler appen SyncMyTracks for å automatisk eksportere fra polar flow til f.eks. endomondo o.l. 

Bruk fem minutter til å sette den opp, så gjør den resten i bakgrunnen automatisk:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.syncmytracks&hl=no

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

Du kan eksportere fra polar flow ja.

Tror det er direkte til strava, men de andre tjenestene må man eksportere of importere manuelt. Skal sjekke nå.

 

EDIT: Man kan koble til Facebook, Strava og TrainingPeaks. 

 

Tilkoblede tjenester

Du kan koble kontoen din til andre tjenester, hvis du også har en konto for dem, og enkelt dele aktivitetene dine.

 

Ellers kan man som sagt eksportere manuelt i *.gps eller *.tcx-filer. 

 

Bruker heller appen jeg linka til i en annen post her, for den synkroniserer inn/ut av masse tjenester, akkurat slik som jeg vil ha det.

Endret av Fragment
Lenke til kommentar

 

Hvordan er mulighetene for å legge inn endomondo på denne slik at jeg slipper Polar Flow? Noen som har peiling?

Det er android wear, så det er bare å legge inn.

 

Har hatt en wear-klokke, og som aktivitetsmåler og treningsklokke var den rett og slett for dårlig. Nå har jo denne klokka muligheter for polars økosystem, og det hjelper jo mye. For min del er 2 dager batterilevetid i vanlig klokkemodus ALT for kort. Når det blir en uke batterilevetid, så snakker vi.

 

En ting til: Anbefaler appen SyncMyTracks for å automatisk eksportere fra polar flow til f.eks. endomondo o.l. 

Bruk fem minutter til å sette den opp, så gjør den resten i bakgrunnen automatisk:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.syncmytracks&hl=no

 

 

SyncMyTracks er vel kun til Android? Har han derimot iOS kan jeg anbefale RunGap som også gir muligheten til å eksportere fra Polar Flow til blant annet Endomondo. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...