Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IMo ser xperia e5 ut til å være den beste low-rangen som er sluppet ut så langt i år, den har generelt blit elsket av anmeldere og er billig, og billigere vil den bli relativt fort. Skulle jeg hatt en billig mobil hadde jeg nok kjøpt en mid-range fra ifjor. Denne tlf virket som noe skikkelig oppkast.

Lenke til kommentar

Det virker nesten litt snilt å gi den så mye som en 3-er, basert på konklusjonen her ...

 

Hei! Det finnes en god forklaring på det meste, også her. HTC har tross alt laget et produkt som *fungerer*, det kan vi ikke ta fra dem. Telefonen gjør det den skal, om enn på en svært dårlig måte. Karakterene 2/10 og 1/10 er forbeholdt produkter vi knapt kan si har noen funksjon overhodet, eller som rett og slett er så dårlige at du kan kalle dem ødelagt fra du pakker dem opp.

 

3/10 er allikevel en klar advarsel om at du burde styre klar av produktet, og passelig i dette tilfellet.

 

– Torstein

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg knuste en Samsung S6 etter et halvt år og så en S7 en måned etter. Så jeg har skjønt at jeg ikke kan ha dyre mobiler. Da er nok denne Desire noe man kan tåle, men jeg gikk for en kinesisk løsning: Bluboo X9 http://www.aliexpress.com/item/Original-5-BLUBOO-X9-Octa-Core-Mobile-Phone-4G-LTE-Android-5-1-FHD-3GB-16GB/32588526520.html?spm=2114.13010608.0.63.8QSMlQ . Masse bra specs for under $100 (da jeg kjøpte den. Har ikke fått noen regning på toll enda, kommer kanskje). Den funker overraskende bra, men litt dårlig kvalitet på Micro USB kontakten og headphone jack. Og jeg har ikke fått testet kameraet noe særlig. Så det er hvis man er mer opptatt av specs enn design (og til en viss grad byggekvalitet).

Endret av fa2001
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...