Gå til innhold

BlackBerrys nye mobil skal være «verdens sikreste» Android-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil egentlig ikke ha en BlackBerry uten tastatur samtidig som jeg ikke har lyst til å betale 8000 kr for en telefon (dermed utgår Priv). Jeg tviler dessverre på at det blir det store markedet for denne telefonen.

 

Men, når den slippes er jeg interessert i å vite mer om faktisk batterilevetid og slikt. Batteriet er jo noe beskjedent for en såpass stor telefon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig ikke ha en BlackBerry uten tastatur samtidig som jeg ikke har lyst til å betale 8000 kr for en telefon (dermed utgår Priv). Jeg tviler dessverre på at det blir det store markedet for denne telefonen.

 

Men, når den slippes er jeg interessert i å vite mer om faktisk batterilevetid og slikt. Batteriet er jo noe beskjedent for en såpass stor telefon...

Du får kjøpt Priv for 5500 hos mytrendyphone.no  FYI

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234123415

 

Jeg vil egentlig ikke ha en BlackBerry uten tastatur samtidig som jeg ikke har lyst til å betale 8000 kr for en telefon (dermed utgår Priv). Jeg tviler dessverre på at det blir det store markedet for denne telefonen.

 

Men, når den slippes er jeg interessert i å vite mer om faktisk batterilevetid og slikt. Batteriet er jo noe beskjedent for en såpass stor telefon...

Du får kjøpt Priv for 5500 hos mytrendyphone.no  FYI

http://m.mytrendyphone.no/shop/external/pages/mobile_no/terms.html

ˆˆˆˆˆ

.. Vil bare påpeke at prisene ikke er inkl. MVA! Mytrendyphone.no er uansett et bra sted å kjøpe deksler og tilbehør hvis prisen er under NOK350,- da

Lenke til kommentar

Skal man ha en sikker Android-mobil må man vel gå for noe slikt:

http://www.multisys.no/?page_id=2400

Hadde jo vært morsomt å sett hvor mye noe slikt kostet, men jeg vil tippe på et sted nord for 10 000 kr.

 

Når det gjelder dette med MyTrendyPhone så takker jeg for tipset, men tror nok ikke det er det stedet jeg vil kjøpe en eventuell ny mobiltelefon. Har en BlackBerry Q10 som furter litt (ikke alltid touch-screenen vil være med osv), så jeg får vel slite med den litt videre til rett for Priv tas ut av salg. Tipper at prisen vil kræsje nedover da...

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig ikke ha en BlackBerry uten tastatur samtidig som jeg ikke har lyst til å betale 8000 kr for en telefon (dermed utgår Priv). Jeg tviler dessverre på at det blir det store markedet for denne telefonen.

 

Men, når den slippes er jeg interessert i å vite mer om faktisk batterilevetid og slikt. Batteriet er jo noe beskjedent for en såpass stor telefon...

Kommer vel en til snart. Med tastatur.

Så det er håp hvis du trives med Q10.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...