Gå til innhold

Nå har noen «rundet» Pokémon Go


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv?

 

For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut...

 

Alle regionbaserte pokemon kan klekkes fra eggene i spillet også. Fyren hadde klekket rundt 300 egg da han fikk alle tilgjengelige :)

Lenke til kommentar

Spaserte han kvar meter eller vart det brukt sykkel, bil, bilbane, platespelar osv?

Det er lagt hastighetsbegrensning som gjør at avstanden ikke teller hvis man kjører bil. Det brukes GPS så bilbane/platespiller blir for smått. Man kan sykle rolig eller jukse seg rundt med GPS-spoof. Nå er jo ikke 10km om dagen noen umulighet heller.

 

I tillegg har han sittet i mange timer hver dag på et område i NY med 5 PokeStops innen rekkevidde, hvor alle har hatt "boost"/Lure. Det har gått med noen kroner altså, selv om andre også kan ha satt på boost.

 

 

 

Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv?

 

For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut...

Kommer trading i spillet etterhvert :)

 

 

Dette vil nok ta svært lang tid, med mindre Niantic hjelpes med ekstra ressurser.

Lenke til kommentar

 

Kan vedkommende få en bekjent i Asia til å logge seg på min sin konto for å fange Farfetch'd, en i Amerika til å fange Tauros osv?

 

For å slippe å reise jorda rundt på jakt etter en håndfull pokemon, det høres dyrt ut...

 

Kommer trading i spillet etterhvert :)

Jeg vil tro at du må være på samme plass for å trade lignende GBA der du brukte kabel for å trade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...