Gå til innhold

SNIKTITT: ReCore


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Problemet var at man måtte trykke på en knapp akkurat til riktig tid for å gripe tak i Seth på neste vegg – noe mange ikke klarte. Demoen var hentet fra tidlig i spillet, og dersom oppgavene etter hvert blir vanskeligere kan jeg se for meg at mange vil la seg frustrere av disse sekvensene." ...?

 

Så hvis noe er vanskelig i et spill, blir det et problem?

Kan det tenkes at det er nettopp denne holdingen som har ødelagt de fleste spillene de siste 10årene.

Er disse fabrikkene så redde for spillanmeldere som deg, at hovedfokuset blir å pumpe ut spill med en drit klein historiedel og en halvveis flerspiller del. Som til nød er operativ 2timer midt på dagen på grunn av serverproblemer.

Har dere blitt så ekstremt late, at å spille samme oppdrag mer enn 1,5 gang føles bortkastet?

Lenke til kommentar

"Problemet var at man måtte trykke på en knapp akkurat til riktig tid for å gripe tak i Seth på neste vegg – noe mange ikke klarte. Demoen var hentet fra tidlig i spillet, og dersom oppgavene etter hvert blir vanskeligere kan jeg se for meg at mange vil la seg frustrere av disse sekvensene." ...?

 

Så hvis noe er vanskelig i et spill, blir det et problem?

Kan det tenkes at det er nettopp denne holdingen som har ødelagt de fleste spillene de siste 10årene.

Er disse fabrikkene så redde for spillanmeldere som deg, at hovedfokuset blir å pumpe ut spill med en drit klein historiedel og en halvveis flerspiller del. Som til nød er operativ 2timer midt på dagen på grunn av serverproblemer.

Har dere blitt så ekstremt late, at å spille samme oppdrag mer enn 1,5 gang føles bortkastet?

Her legger du vel ord i munnen på meg.

 

Jeg observerte at flere spillere (ikke spillanmeldere) hadde problemer med å komme seg gjennom plattformsekvensene i ReCore. Dette valgte jeg å kommentere.

 

Selv hadde jeg ingen vanskeligheter, og hvis du hadde lest neste avsnitt ville du sett at jeg skriver følgende:

"Heldigvis er det lett å manøvrere Joule rundt i spillverdenen, og dersom du har litt erfaring med å hoppe fra plattform til plattform bør du klare deg fint."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...