Gå til innhold

Slik ser Pokémon Go ut på Microsofts HoloLens-briller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oculus (og andre) < HoloLens

 

For å slippe meningsløs babbel; Ja jeg vet at OR og HL ikke er det samme ;)

 

Pokemon Go hadde ikke fungert slik spillet er i dag med OR/Vive. Du må faktisk kunne se ut for å se hvor du går ute i verden.

 

Noe lignende Google glass eller Hololens er vel svaret. Problemet er at det ser alt for dårlig ut. Trenger bedre teknologi for å lage augmented reality.

Lenke til kommentar

 

Oculus (og andre) < HoloLens

 

For å slippe meningsløs babbel; Ja jeg vet at OR og HL ikke er det samme ;)

 

Pokemon Go hadde ikke fungert slik spillet er i dag med OR/Vive. Du må faktisk kunne se ut for å se hvor du går ute i verden.

 

Noe lignende Google glass eller Hololens er vel svaret. Problemet er at det ser alt for dårlig ut. Trenger bedre teknologi for å lage augmented reality.

Google Daydream VR med AR (mobil kamera).

Lenke til kommentar

Oculus (og andre) < HoloLens

 

For å slippe meningsløs babbel; Ja jeg vet at OR og HL ikke er det samme ;)

Så hvorfor sammenligne de?

 

Sammenliknet jeg? Nei.

 

Poenget var at fra det jeg har sett, inkludert denne videoen, så synes jeg HoloLens ser mer snaskens ut og jeg vil heller ha det. Jeg kan ikke fatte at det var så vanskelig å forstå, grats :lol:

Lenke til kommentar

 

Oculus (og andre) < HoloLens

 

For å slippe meningsløs babbel; Ja jeg vet at OR og HL ikke er det samme ;)

Så hvorfor sammenligne de?

 

Sammenliknet jeg? Nei.

 

Poenget var at fra det jeg har sett, inkludert denne videoen, så synes jeg HoloLens ser mer snaskens ut og jeg vil heller ha det. Jeg kan ikke fatte at det var så vanskelig å forstå, grats :lol:

 

 

< er en sammenligningsoperator, sammen med >, =, ≠,, ≤ og ≥. Så ja, du sammenlignet

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_(mathematics)

Endret av Suppen
Lenke til kommentar

 

 

 

Oculus (og andre) < HoloLens

 

For å slippe meningsløs babbel; Ja jeg vet at OR og HL ikke er det samme ;)

Så hvorfor sammenligne de?
 

Sammenliknet jeg? Nei.

 

Poenget var at fra det jeg har sett, inkludert denne videoen, så synes jeg HoloLens ser mer snaskens ut og jeg vil heller ha det. Jeg kan ikke fatte at det var så vanskelig å forstå, grats :lol:

 

 

< er en sammenligningsoperator, sammen med >, =, ≠,, ≤ og ≥. Så ja, du sammenlignet

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_(mathematics)

Fra din egen link

 

In mathematics, an inequality is a relation that holds between two values when they are different (see also: equality).

The notation a ≠ b means that a is not equal to b.

 

It does not say that one is greater than the other, or even that they can be compared in size.

Lenke til kommentar

 

 

Oculus (og andre) < HoloLens

 

For å slippe meningsløs babbel; Ja jeg vet at OR og HL ikke er det samme ;)

Så hvorfor sammenligne de?

 

Sammenliknet jeg? Nei.

 

Poenget var at fra det jeg har sett, inkludert denne videoen, så synes jeg HoloLens ser mer snaskens ut og jeg vil heller ha det. Jeg kan ikke fatte at det var så vanskelig å forstå, grats :lol:

 

 

< er en sammenligningsoperator, sammen med >, =, ≠,, ≤ og ≥. Så ja, du sammenlignet

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_(mathematics)

 

The notation a < b means that a is less than b.

    The notation a > b means that a is greater than b.

    In either case, a is not equal to b. These relations are known as strict inequalities. The notation a < b may also be read as "a is strictly less than b".

 

Større eller mindre her representerer min egen mening. Det tegnet representerer stort sett at man vil ha X istedenfor Y i sammenhengen jeg brukte det. At et matematisk bruksområde kan være noe anerledes er irrelevant og idiotisk å dra inn. Du skjøt deg også i foten da det ikke nødvendigvis kan regnes som en sammenlikning i matte heller. Ulikhet kan vises til uten å sammenlikne de to tingene som har ulikheter.

 

Samma kan det være :)

Lenke til kommentar

Nøkkelordet her er SAMMENLIGNE. Alle de nevnte operatorene sammenligner to verdier. Resultatet av sammenligningen kan være at a er større enn b, a er mindre enn b, a er ikke lik b, ....   Poenget er at du sammenligner de

 

Om du, SlikGårNoDagan, ønsker å definere dine egne bruksområder for ting som allerede har klart definerte bruksområder, så er det opp til deg, men ikke forvent at andre skal forstå det.

 

Uansett har du gjort en sammenligning og konkludert med at du heller vil ha HoloLens enn Oculus Rift, og deler resultatet av sammenligningen din med oss

Endret av Suppen
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

< er en sammenligningsoperator, sammen med >, =, ≠,, ≤ og ≥. Så ja, du sammenlignet

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_(mathematics)

 

The notation a < b means that a is less than b.

    The notation a > b means that a is greater than b.

    In either case, a is not equal to b. These relations are known as strict inequalities. The notation a < b may also be read as "a is strictly less than b".

 

Større eller mindre her representerer min egen mening. Det tegnet representerer stort sett at man vil ha X istedenfor Y i sammenhengen jeg brukte det. At et matematisk bruksområde kan være noe anerledes er irrelevant og idiotisk å dra inn. Du skjøt deg også i foten da det ikke nødvendigvis kan regnes som en sammenlikning i matte heller. Ulikhet kan vises til uten å sammenlikne de to tingene som har ulikheter.

 

Samma kan det være :)

 

Tvert imot. Du kan ikke bruke den uten å faktisk sammenligne de. Da burde du heller bruke ord for å forklare det.

 

Lenke til kommentar

Nøkkelordet her er SAMMENLIGNE. Alle de nevnte operatorene sammenligner to verdier. Resultatet av sammenligningen kan være at a er større enn b, a er mindre enn b, a er ikke lik b, ....   Poenget er at du sammenligner de

 

Om du, SlikGårNoDagan, ønsker å definere dine egne bruksområder for ting som allerede har klart definerte bruksområder, så er det opp til deg, men ikke forvent at andre skal forstå det.

 

Uansett har du gjort en sammenligning og konkludert med at du heller vil ha HoloLens enn Oculus Rift, og deler resultatet av sammenligningen din med oss

 

Han sa at han vet at det ikke er det samme, men verdsatte den ene over den andre. Han sammenligner ikke produktene, men den subjektive verdien av produktene, hvorav verdien av den ene er større enn den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...