Gå til innhold

RYKTE: Se videoen av det som skal være iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne blir helt uaktuell for meg dersom det ikke er hodetelefon utgang. Synes det er det største idiotiet på lenge å kutte ut en såpass viktig ting!

 

I second that. Jeg har hatt iPhone 4, 5 og (nå) 6 - men det sier nok stopp der.. Jeg bruker 3.5mm utgangen såpass mye, så når denne er kaputt blir det nok en brukt 6/6s ;)

Lenke til kommentar

 

Hva er poenget med å fjerne 3.5mm hvis den fortsatt er like tykk/tynn som før?

 

Det er et relevant spørsmål.

 

AtW

 

Man får se hva det faktisk ender opp som da.

 

Men fjerner man enkelte indre komponenter vil det kunne gi større plass til andre selv om telefonen er like stor.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er poenget med å fjerne 3.5mm hvis den fortsatt er like tykk/tynn som før?

 

Det er et relevant spørsmål.

 

AtW

 

Man får se hva det faktisk ender opp som da.

 

Men fjerner man enkelte indre komponenter vil det kunne gi større plass til andre selv om telefonen er like stor.

 

 

Det er sant, men det innsparte volumet er svært lite, det er vanskelig å se for seg at den ekstremt minimale fordelen er verd ulempen.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva er poenget med å fjerne 3.5mm hvis den fortsatt er like tykk/tynn som før?

 

Det er et relevant spørsmål.

 

AtW

 

Man får se hva det faktisk ender opp som da.

 

Men fjerner man enkelte indre komponenter vil det kunne gi større plass til andre selv om telefonen er like stor.

 

 

Det er sant, men det innsparte volumet er svært lite, det er vanskelig å se for seg at den ekstremt minimale fordelen er verd ulempen.

 

AtW

 

Det får man se når man faktisk vet hva iPhone 7 ender opp som.

 

Bedre plass til andre komponenter er også bare en av flere mulige fordeler. Å erstatte utdatert teknologi med noe som er bedre er en fordel i seg selv. Men først må man nesten se hva det handler om i praksis.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er poenget med å fjerne 3.5mm hvis den fortsatt er like tykk/tynn som før?

 

Det er et relevant spørsmål.

 

AtW

 

Man får se hva det faktisk ender opp som da.

 

Men fjerner man enkelte indre komponenter vil det kunne gi større plass til andre selv om telefonen er like stor.

 

 

Det er sant, men det innsparte volumet er svært lite, det er vanskelig å se for seg at den ekstremt minimale fordelen er verd ulempen.

 

AtW

 

Det får man se når man faktisk vet hva iPhone 7 ender opp som.

 

Bedre plass til andre komponenter er også bare en av flere mulige fordeler. Å erstatte utdatert teknologi med noe som er bedre er en fordel i seg selv. Men først må man nesten se hva det handler om i praksis.

 

 

I praksis er det bare en ting det er fornuftig å erstatte det med er mer batteri, om det er en viktig funksjon kunne man implementert det med utgangen og bare hatt marginalt mindre batteri. Så vi vet hva kostnaden er.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår helt med dette produktet, er at Apple virker å forlate det som har vært kjennetegnet deres i lang tid - design. Kamerahumpen minner meg om S6, som igjen minner meg om et gammelt utdatert design i forhold til S7. Det skal være et ganske overlegent bra kamera, for at dette skal være "tilgivelig". Og for Apples kundemasse, tror jeg uansett det er utilgivelig, da det å være et moteobjekt, er en høyere prioritet enn å ha et bedre kamera. :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt dac, så kommer ikke til og savne denne. Men er større sannsynelighet for at det blir 6S på billigsalg, enn ny 7

 

Nå er jo fortsatt ikke iPhone 6 på noe billigsalg til tross for at 6s er ute. 5500 for 16 GB (som gjerne er for lite) og 6500 for 64 GB vil jeg ikke akkurat si er noe billigsalg. Helt syke priser for en telefon sluppet for nesten 2 år siden (6 og ikke 6s altså).

Lenke til kommentar

Om disse lekkasjene stemmer (og det gjør de nok) er jeg skikkelig spent på hva Apple har i ermet ellers. Det må være en grunn til å ikke refreshe design i et år med sviktende salg, så tipper iPhonen etter dette blir veldig annerledes enn sekseren. Evt. er de tekniske nyvinningene på denne såpass store at de har valgt å la designet ligge, men det ville overrasket stort. 

 

I det hele tatt er det veldig stille fra Apple-fronten om dagen, så det er tydelig at HW-gjengen pusler med noe stort. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...