Gå til innhold

Nå kan du forhåndsbestille verdens første modulære smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- utvikle software

- utvikle selve klokken

- utvikle alle de duppedittene som man kan koble på

- teste klokken, med alle duppedittene man har laget, som blir nok færre enn avbildet

- sette igang produksjon

 

og alt for 1,6M USD.

 

Ser for meg memen med han fyren fra History Channel, med caption "Kickstarter!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan man kombinere flere moduler? Plugge den ene i den andre. F.eks. adventuremodulen og batterimodulen, eller den kommende SIM-modulen og batterimodulen. Å kombinere (alt for) mange er neppe ønskelig mht. fleksibilitet i reim/lenke, og komfort, men det burde absolutt være øsnkelig med mer enn én modul om gangen.

Lenke til kommentar

Kan man kombinere flere moduler? Plugge den ene i den andre. F.eks. adventuremodulen og batterimodulen, eller den kommende SIM-modulen og batterimodulen. Å kombinere (alt for) mange er neppe ønskelig mht. fleksibilitet i reim/lenke, og komfort, men det burde absolutt være øsnkelig med mer enn én modul om gangen.

Så du videoen? Man kan sette 4 moduler på den.

Lenke til kommentar

 

Kan man kombinere flere moduler? Plugge den ene i den andre. F.eks. adventuremodulen og batterimodulen, eller den kommende SIM-modulen og batterimodulen. Å kombinere (alt for) mange er neppe ønskelig mht. fleksibilitet i reim/lenke, og komfort, men det burde absolutt være øsnkelig med mer enn én modul om gangen.

Så du videoen? Man kan sette 4 moduler på den.

Jeg har ikke sett videioen, men jeg har kikka på siden deres. Der står det at prisen inkluderer fire moduler men at man kan bestille ekstra moduler for $35.

 

Da er det fristende å tro at det ikke er noe "tak" på fire moduler.

 

Men når Google har klart å få til Android Wear med alle sine ressurser har jeg dessverre ikke kjempetrua på at dette firmaet skal revolusjonere Wearables.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...