Gå til innhold

Produsenten kaller dette den mest avanserte spillmusen noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en skikkelig "hater" når det kommer til altfor "avanserte" mus. For mange knapper og de spillene jeg liker er det unødvendig. Det er også vanskelig å få tak i gode mus som er simple nå for tiden. Savner min trofaste Logitech MX 518 :cry:

 

En ting høres interresant ut da;

"Når det gjelder dreiefunksjonen kan denne blant annet brukes til å se seg rundt i skytespill mens man løper, på samme måte som man for eksempel kan gjøre med den ene tommelstikken når man spiller med håndkontroller".

Lenke til kommentar

Jeg er en skikkelig "hater" når det kommer til altfor "avanserte" mus. For mange knapper og de spillene jeg liker er det unødvendig. Det er også vanskelig å få tak i gode mus som er simple nå for tiden. Savner min trofaste Logitech MX 518 :cry:

 

En ting høres interresant ut da;

"Når det gjelder dreiefunksjonen kan denne blant annet brukes til å se seg rundt i skytespill mens man løper, på samme måte som man for eksempel kan gjøre med den ene tommelstikken når man spiller med håndkontroller".

 

Enig, beste musa er standarmusa fra microsoft eller lenovo, dell kan brukes men er dårligere for whatever reson.

 

Har brukt mange mus oppåver i tidene, alt fra extrem mus med 10.000dpi, med vekter og hele pakken, ned til micro mus med en knapp :p

 

Men vær gang faller jeg tilslutt tilbake på en standar mus fordi gamer mus og andre er altid noe som slutter å fungere... Vell..

 

BORTSETT fra 1, men den har jeg ikke sett igjen desverre.

 

Det var en Logitech G7 mus, den hadde ikkno spesielt, bortsett fra at det var en trådløs mus der man tar ut batteriet å satte det i en lader, der man fikk med 2 batterier så man aldri var fri, var også litt tøft siden man liksom "reloada" musa :p Klikk ut batteriet som det var et magasin for å så kastet inn det andre.

 

Etter det har jeg ikke sett noen som oppererer med 2 batterier, heller at man setter musa på et stand der den må stå å lade.. som er veldig upraktisk for non stop gameing.

Lenke til kommentar

En ting høres interresant ut da;

"Når det gjelder dreiefunksjonen kan denne blant annet brukes til å se seg rundt i skytespill mens man løper, på samme måte som man for eksempel kan gjøre med den ene tommelstikken når man spiller med håndkontroller".

Spillet må jo ha støtte for det da.

Vanligvis kan man jo bare holde inn en knapp på tastaturet, så svinge rundt med musa, slik at man får tilsvarende 'effekt'.

Lenke til kommentar

Går å få tak i men den koster skjorta.

 

MX518 ligger rundt 350kr på Ebay...

 

De jeg finner er enten brukte eller fra USA. USA = Dyr frakt + tollgebyr + moms. Blir ca en tusenlapp for en ny, billigste jeg fant. Brukt mus/ tastatur er uaktuellt, jeg vil bare ha henda på mitt eget sperm.

 

Edit; Finn en ny MX 518 til under 350,- inkludert frakt så blir den kjøpt i dag :)

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Har ikke 100% gode erfaringer ved kjøp fra USA når avsender får beskjed om å ikke skrive opp frakt, skjedd 2 ganger at de har glemt det(?) og pakkene ble ganske så mye dyrere. Virker også som at tollen sjekker pakker fra USA bedre og at de er strengere på å "finne en pris selv" derifra, virker også som at de vet at det alltid er dyr frakt derfra.

 

Mus til 650,- kjøper jeg ikke, det er gode nok alternativer til halvparten. Hadde det vært garantert at det ikke over 350,- så hadde det vært greit. Jeg er også litt sær av meg så det er en ting :p

Lenke til kommentar

Jeg er en skikkelig "hater" når det kommer til altfor "avanserte" mus. For mange knapper og de spillene jeg liker er det unødvendig. Det er også vanskelig å få tak i gode mus som er simple nå for tiden. Savner min trofaste Logitech MX 518 :cry:

 

En ting høres interresant ut da;

"Når det gjelder dreiefunksjonen kan denne blant annet brukes til å se seg rundt i skytespill mens man løper, på samme måte som man for eksempel kan gjøre med den ene tommelstikken når man spiller med håndkontroller".

 

Zowie, nå blitt BenQ Zowie har veldig enkle muser. Feilfri optisk sensor. Kommer uten program eller driver du må selv laste ned, og er rett og slett kvalitet. Mye brukt av topp spillere i Counter Strike pro scenen. Musen kan gått brukes til andre ting enn spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...