Gå til innhold

Snart får Xbox One muligheten til å spille av musikk mens man spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mange spill man kunne hørt på sin egen musikk for å gjøre totalopplevelsen bedre, bilspill f.eks. Såklart setter man ikke på musikk i bakgrunnen dersom man spiller solo-campaign i et rpg-spill f.eks :D

 

Husker det var digg å spille THPS4 med egen musikk, gjorde spillet til en mye bedre opplevelse, selv om akkurat det spillet hadde veldig god musikk ifra før.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å høre på musikk mens man spiller?

 

Er ikke spillingen i seg selv nok stimuli?

 

Liker som regel musikken i spillene jeg spiller veldig godt, men det er vel sikkert noen som ikke gjør det også.

 

Husker spessielt godt Forza 3 og Just Cause 2 som jeg spilte endel på 360. Disse hadde jeg nokk ikke klart å spilt så lenge som jeg gjorde uten egen musikk. Forza hadde veldig kjedelig musikk ( i min mening ) og musikk eksisterte omtrent ikke i JC2.

 

I spill som Uncharted ville man selvfølgelig ikke brukt en slik funksjon ( utenom kanskje i multiplayer ), men finnes mange spill hvor denne funksjonen er kjekk å ha.

 

I GTA5 på PC f.eks så slår jeg på winamp og skrur av lyden på spillet når jeg skal spille på nytt gjennom første heistet. Lei av å høre dialogen til lester.

Lenke til kommentar

dude, vennligst bruk punktum og komma i setningene dine, man får vondt i hodet av å lese posten din. og jeg måtte lese den to ganger for å få med meg alt.

 

btw, var det noen som vet noe om fargevalget på den nye xboxen som kommer i høst? har bare sett den i hvit, og det er ikke aktuelt. svart er best.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...