Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy J5 (2016)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte foerst 2500kr ska vaere billig? Men sen så jeg at den hade fin design og ganske stort batteri.

 

Hvordan er batteritida på en slik?

 

Hvorfor er micro sim minus? Er ikke det standard?

 

At den ikke har fingeravtrykkleser er en plus for meg. For å si det sånn, det gjoer det mulig at jeg faktisk skaffer meg den.

Lenke til kommentar

Endelig en Samsung mobiltelefon jeg liker. Godt å se at den har metall på baksiden. Skulle ønsket en litt mer high-end utgave nærmere mot Galaxy S7 med samme design.
Denne fikk kun 26K mot 131K i ytelse mot Samsung Galaxy S7. Det fraskrekket meg litt, men jeg trenger ikke så voldsomt stor ytelse på mobiltelefonen da jeg verken spiller eller ser film med den. Lurer på hvor stor ytelsen har å si på vanlig surfing på 4G og samtaler (med video), samt på hvor raskt grensesnittet beveger seg.

 

Jeg ville heller ha foretrukket A-serien, men liker ikke glass på baksiden.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Har dere byttet overskrift og ingress? Mener jeg leste en noe mindre flatterende tekst om saken tidligere i dag?

 

Hei! Vi benytter oss ofte av såkalte A/B-tester, der vi kjører flere samtidige ingresser og overskrifter for å se hva som treffer best. Dersom du kikket innom sidene våre tidligere i dag er sjansen stor for at du så den overskriften/ingressen som tapte, og dermed ikke lenger finnes på siden.

 

– Torstein

Lenke til kommentar

Jeg er så glad for slike ordentlige tjenester som GSMarena, da får man avdekket slike mobilers mangler.

 

EDIT:

Sorry blingset, hvilken fjott har greid å kalle det for J5 (2016), er jo helt utrolig hvilket modellnavn det er.

 

Så dårlig. Den har jo samme svakhetene som 2015-modellen, kanskje med unntak av slike ting som batteri.

 

- Den har 6.0.1, men mangler altså android 6.1.

- Den mangler WiFi ac.

- Den mangler Bluetooth 4.2

- Den mangler NFC-støtte i enkelte markeder

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...