Gå til innhold

E-SPORT: Nå er Overwatchs konkurransemodus lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet modusen en del i dag, og er overrasket over den forferdelig dårlige oppførselen og stemningen hos veldig mange.
Det virker som om denne modusen utelukkende tiltrekker seg idioter og frekkaser.

Taper man en runde blir enkelte griseville og rage quitter etter en lang tirade over voice. Dermed ligger man under en spiller, og løpet er kjørt.

Så lenge folk ikke klarer å oppføre seg, er ikke denne modusen noe for meg.

Endret av Dr. Mobius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har testet modusen en del i dag, og er overrasket over den forferdelig dårlige oppførselen og stemningen hos veldig mange.

Det virker som om denne modusen utelukkende tiltrekker seg idioter og frekkaser.

 

Taper man en runde blir enkelte griseville og rage quitter etter en lang tirade over voice. Dermed ligger man under en spiller, og løpet er kjørt.

 

Så lenge folk ikke klarer å oppføre seg, er ikke denne modusen noe for meg.

 

Den oppførselen og stemningen finnes i alle sånne typer spill som f.eks: League of Legends, Dota 2, Counter-Strike. Forundret meg egentlig ikke at det samme vil skje i Overwatch. :)

Lenke til kommentar

Har testet modusen en del i dag, og er overrasket over den forferdelig dårlige oppførselen og stemningen hos veldig mange.

Det virker som om denne modusen utelukkende tiltrekker seg idioter og frekkaser.

 

Taper man en runde blir enkelte griseville og rage quitter etter en lang tirade over voice. Dermed ligger man under en spiller, og løpet er kjørt.

 

Så lenge folk ikke klarer å oppføre seg, er ikke denne modusen noe for meg.

 

Det er nok dessverre en bieffekt av at man har noe å tape. Som Azgain sier er dette gjennomgående i så å si alle ranked-varianter. Skulle ofte ønske folk skjønte at det ikke hjelper å rage, og at konstruktive tilbakemeldinger er mye smartere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med Blizzard sin matchmaker er at den ikke tar hensyn til mmr når den setteer sammen lagene, så du kan fort vekke ende opp i en meget skjevt fordelt kamp. Det er først når resultatet skal gjøres opp at mmr blir tatt hensyn til, hvis det er forventet at du taper så får du en større del av kaka ved en eventuell seier.

 

Det er et helvettes dårlig system som innbyr til dårlig opplevelser for de som spiller

Lenke til kommentar

Har testet modusen en del i dag, og er overrasket over den forferdelig dårlige oppførselen og stemningen hos veldig mange.

Det virker som om denne modusen utelukkende tiltrekker seg idioter og frekkaser.

 

Taper man en runde blir enkelte griseville og rage quitter etter en lang tirade over voice. Dermed ligger man under en spiller, og løpet er kjørt.

 

Så lenge folk ikke klarer å oppføre seg, er ikke denne modusen noe for meg.

 

Ofte er det slik i de lavere rankene og i placement matches. Husker godt dette fra Dota 2. Ble gørre lei i starten av all toxic. Hvis man klarer komme litt lenger opp så syns jeg det ble mye bedre :) Mer kommunikasjon enn bare det å spre eder og galle. Håper på det samme for overwatch

Lenke til kommentar

Problemet med Blizzard sin matchmaker er at den ikke tar hensyn til mmr når den setteer sammen lagene, så du kan fort vekke ende opp i en meget skjevt fordelt kamp. Det er først når resultatet skal gjøres opp at mmr blir tatt hensyn til, hvis det er forventet at du taper så får du en større del av kaka ved en eventuell seier.

 

Det er et helvettes dårlig system som innbyr til dårlig opplevelser for de som spiller

 

Hvor i alle dager har du det fra? Selvsagt prioriterer matchmakeren å sette sammen lag med omtrent lik MMR. Noe annet ville vært helt ut på jordet. Selvsagt kan det skje ting som gjør at fordelingen blir litt skjev, for eksempel om man sitter veldig lenge i queue vil den etterhvert senke terskelen for hvem som blir med i gamet for å få et game fortere.

 

Men at de ikke tar hensyn til MMR annet enn ved poenggivning på slutten av spillet er bare bullshit.

Lenke til kommentar

Har skrudd av lyden på voice chat. Skulle ønske Blizzard la terskelen veldig lavt for å straffe slik umoden oppførsel.

 

Skrudd av lyden? Lykke til med å få beskjeder fra resten av laget.

 

Hadde flere faktisk brukt voice chatten så hadde nok flere solo matcher gått mye bedre enn det de gjør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...