Gå til innhold

SNIKTITT: Mafia III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Dresskledde italienere byttes ut med hardbarka krigsveteraner i de amerikanske sørstatene.

Absolutt ikke overrasket over at skulle bli en brautende amerikansk badguy rambo så lenge settinga ble som den ble. Håper bare det ikke blir fullstendig overdrevent med skyting og nedslakting som eksempelvis var tilfelle med ROTTR, og at de faktisk klarer å gjenskape ihvertfall et snev av atmosfæren som Mafia 1 hadde.

Lenke til kommentar

Hvorfor kaller de det mafia?

Mafia har egentlig en veldig snever betydning som "kriminelle italienske familier"

 

Du har også en bredere betydning som "russiske/albansk mafia ect"

Men så vit jeg vet ble ikke mafia ordet brukt på svarte gjenger i sørstatene....

 

Burde heller hete gangster eller noe.

Lenke til kommentar

 

Burde heller hete gangster eller noe.

 

De burde heller forsvare tittelen ved holde seg til tematikken og tidsperioden i det første Mafia spillet. Selv om jeg kommer til å kjøpe, og sikkert like dette spillet, har ikke dette noe med det første spillet i serien å gjøre. Veldig skuffet over at de har hoppet så langt frem i tid, og GTA-tilnærmingen dette ser ut til å få.

 

Tenk om CD Projekt RED hadde plukket opp hansken og lagt et spill til 30-40`talls Chicago eller New York.....

Lenke til kommentar

Ble desverre skuffet selv.

 

Likte byen og selve plottet i den forstand, men merker at dette er muligens et spill jeg ikke kommer til å skaffe.

 

Ser ut som at mye av spillet kommer til å bli sittende bak covers mens man skyter og kaster molotivs med "semi-sneaking", samt "Press X to execute"-metoder. 

Tagging/identifisering av fiender er åpenbart tilstede, noe som tar vekk spenningen spør du meg. Som andre har påpekt så ser også AI ganske livløse ut i den forstand, så tror dette blir mediocre.

 

Hadde vært flott om de kunne tatt tilbake litt av Mafia1 til dette, da det var helt fantastisk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...