Gå til innhold

TEST: Zagg Limitless Keyboard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ett lignende fra Logitech (K380). Men det er uten stand og ikke ladbart, men litt billigere mener jeg å huske. Men høres ut som det har en enklere parrings prosess, slipper å velge OS type.

 

Men får håpe Zagg har bedre support om man får litt trøbbel. Prøvde å bruke Logitechen mot en PC uten innbebygd Bluetooth, så jeg benyttet en dongle. Denne fungerte ikke, så jeg spurte Logitech om de hadde en de kunne anbefale siden de ikke solgte slike selv. Eneste svaret jeg fikk var at de ikke kunne anbefale noe da de ikke kunne garantere at produktet fungerte som det var tenkt. Ett lite smart svar når tastaturet sendes uten noen som helst tilkoblings mulighet annet enn andres mottakere. (Fant heldigvis dongle som funket til slutt).

 

Skal legge til at jeg ikke fikk det til å funke mot min Samsung S6, men testet bare kjapt for å prøve, men ikke testet mer da jeg ikke har bruk for det. Bruker den mot PC og TV.

Lenke til kommentar

Har ett lignende fra Logitech (K380). Men det er uten stand og ikke ladbart, men litt billigere mener jeg å huske. Men høres ut som det har en enklere parrings prosess, slipper å velge OS type.

OS type tror jeg kun behøves for å støtte medietastene øverst samt rett kombinasjon av ctrl, alt, cmd, windows-tast etc.

Lenke til kommentar

 

Har ett lignende fra Logitech (K380). Men det er uten stand og ikke ladbart, men litt billigere mener jeg å huske. Men høres ut som det har en enklere parrings prosess, slipper å velge OS type.

OS type tror jeg kun behøves for å støtte medietastene øverst samt rett kombinasjon av ctrl, alt, cmd, windows-tast etc.

Det er riktig. Før jeg leste bruksanvisningen (!) paret jeg tastaturet med en Android-mobil uten å velge OS-type – og det fungerte helt fint. Men ved å velge OS før du kobler til mobil/nettbrett, skal tastaturet huske at f.eks. Bluetooth-valgknapp nummer 1 er til en Android-mobil, nummer 2 til f.eks. en iPad, osv. Det er bare noen få spesialtaster og hurtigtaster som kanskje ikke vil fungere om du ikke gjør dette.

Lenke til kommentar

 

Har ett lignende fra Logitech (K380). Men det er uten stand og ikke ladbart, men litt billigere mener jeg å huske. Men høres ut som det har en enklere parrings prosess, slipper å velge OS type.

OS type tror jeg kun behøves for å støtte medietastene øverst samt rett kombinasjon av ctrl, alt, cmd, windows-tast etc.

 

 

Sikkert riktig det, men syntes det høres underlig ut, da alle andre tastatur jeg har vært borti løser dette på i mottakeren. Men det har nok med at det er mobile enheter denne er tiltenkt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...