Gå til innhold

ANMELDELSE: Mighty No. 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men har egentlig Mega Man vært så veldig bra? Jeg har aldri egentlig følt at det var noe annet enn god underholdning og om dette spillet greier å gjøre det samme så mener jeg at det kanskje ikke er så dårlig som anmelder ønsker å gi oss inntrykket av?

 

Mulig jeg tester det ut, men må nesten få kjøpt en god kontroller til pc først (venter på steam sin).

Lenke til kommentar

Eg sjølv irriterer meg over korleis spelverden har blitt i dag. Det er ikkje lenger tida der me går å venter på ein dato der eit fullført spel kommer ut.

 

Me er generasjonen som finner oss i og kjøper halvferdige produkt eller produkt som egentlig bare er ein tanke. Mitt favoritt spel er Megaman fra SNES og eg hadde virkelig sitt fram til eit artig spel med sterke farger, kule animasjoner, alt i eit retro 2d spel fra Capcom sine "Beste?"

 

Etter å ha sitt fleire snuttar på youtube fra spelet gir detta meg ingenting. Har gleda meg i nesten 2år og resultatet er virkelig skuffande. Håper virkelig spelkulturen begynner å ta oss spelera på alvor og at folk begynner å forstå at å kjøpa alpha/beta/kickstarter spel ikkje alltid leverer produkt så godt som det me sku ønska. Virkelig trist!

Lenke til kommentar

Men har egentlig Mega Man vært så veldig bra?

 

Vil svare et rungende "ja" på det. Da Mega Man kom så var det få andre plattformspill bortsett fra Super Mario som hadde like høy spillbarhet, og musikken var kanskje det beste som noen gang ble laget til NES. Det ser derimot ut som det finnes langt bedre plattformspill i dag enn Mighty Number 9. Da tar jeg heller en ny runde med Shovel Knight.

Lenke til kommentar

Eg sjølv irriterer meg over korleis spelverden har blitt i dag. Det er ikkje lenger tida der me går å venter på ein dato der eit fullført spel kommer ut.

 

Me er generasjonen som finner oss i og kjøper halvferdige produkt eller produkt som egentlig bare er ein tanke. Mitt favoritt spel er Megaman fra SNES og eg hadde virkelig sitt fram til eit artig spel med sterke farger, kule animasjoner, alt i eit retro 2d spel fra Capcom sine "Beste?"

 

Etter å ha sitt fleire snuttar på youtube fra spelet gir detta meg ingenting. Har gleda meg i nesten 2år og resultatet er virkelig skuffande. Håper virkelig spelkulturen begynner å ta oss spelera på alvor og at folk begynner å forstå at å kjøpa alpha/beta/kickstarter spel ikkje alltid leverer produkt så godt som det me sku ønska. Virkelig trist!

 

Er da verre ting i verden og tenke på.

Fans er fans, for noen er dette helt ok.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...