Gå til innhold

Project Three distribuerer Kult


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kult, JESS, hvis de gjør dette, har det potensialet til å bli STOOOORT

 

kult ruulte villt!

 

edit: wtf fantasy? var ikke Kult present day horror da? det svenske, som ble banna i england eller hva det nå var?

Jeg vet ikke hvilket Kult-spill du snakker om, men for mange, mange år siden ble det utgitt et spill som het Kult: The Temple Of Flying Saucers (Amerikansk tittel: Chamber of the Sci-Mutant Priestess ). Det spillet har jeg liggende i originalinnpakning her et sted. Men jeg tror ikke det har noe med dette Kult-spillet å gjøre :)

Lenke til kommentar
Kult, JESS, hvis de gjør dette, har det potensialet til å bli STOOOORT

 

kult ruulte villt!

 

edit: wtf fantasy? var ikke Kult present day horror da? det svenske, som ble banna i england eller hva det nå var?

Jeg vet ikke hvilket Kult-spill du snakker om, men for mange, mange år siden ble det utgitt et spill som het Kult: The Temple Of Flying Saucers (Amerikansk tittel: Chamber of the Sci-Mutant Priestess ). Det spillet har jeg liggende i originalinnpakning her et sted. Men jeg tror ikke det har noe med dette Kult-spillet å gjøre :)

Hmm... fikk umiddelbart noen assosiasjoner - 'Chamber of the Sci-Mutant Priestess' - dette høres ut som et spill som kunne vært laga av den salige Ed Wood.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...