Gå til innhold

Her sletter vi Aksjer-, Tips- og Vær-appene for godt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo kalle mappen hva man vil, og selve løsningen med å "rydde" på denne måten er nok de fleste både kjent med, og vant til. Det nevnes også i artikkelen:

«Det blir altså slutt på fikse halvløsninger som å klemme standardappene sammen i en egen mappe og forvise dem til siste hjemskjerm. »

Lenke til kommentar

"Det blir altså slutt på fikse halvløsninger som å klemme standardappene sammen i en egen mappe og forvise dem til siste hjemskjerm."

 

Jeg ser virkelig ikke problemet med å gjøre nettopp dette. Det er vel ikke akkurat slik at man sparer så uhorvelig mye plass ved å slette dem heller.

Lenke til kommentar

Veldig bra dette. Men fortsatt sitter vi med ett låst kontrollsenter ? Det syns eg er ganske dårlig og en lite fleksibel løsning.

 

Jeg skal innrømme at jeg ikke orket å se denne konferansen siden E3 er i gang for fulle mugger, så om det har forbedret kontrollsenteret i så måte hadde det i hvertfall vært fint.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Sikkert en "viktig" funksjon når de ennå insisterer på å lage 16GB versjoner av telefonene sine. Utrolig at de ikke tilbyr en 8GB versjon som er ennå noen hundrelapper billigere.

 

Nå bruker jo disse appene uhyre lite plass da. Så er ikke så fryktelig mye å spare.

Lenke til kommentar

Får håpe Google kommer med dette. Folk kan kalle det "pure" Android og "vanilla" Android så mye de vil, men Google og putter inn apps du ikke trenger.

 

Mange på Android har og dobble apper for diverse, f.eks å se bilder.

 

Det er ikke et så stort problem (I Android kan de jo og deaktiveres). Samtidig er det ikke et stort problem å fjerne dem heller.

 

Og hvorfor må alt som kommer være en revolusjon? Er det ikke mulig å være glad for positive endringer som kommer? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...