Gå til innhold

Se seks heseblesende minutter fra Sonys nye zombiespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det ser interessant ut. Zombie-horden fikk meg til å tenke på zombiene fra WWZ. Jeg synes det er en stilig effekt når zombiene kommer "veltende" over ting. Ikke så ofte man får se det i en slik skala i et spill.
 

Men desverre så faller Microsoft på ræva hver eneste gang når de gjelder eksklusiver. Aldri noe interessant.

Lol.

Lenke til kommentar

 

Er ikke alle som speller 30 Fps konsoll. 

Det er synd for de som ikke spiller på konsoll, men Sony eier studioet som lager dette spillet. I dette tilfellet er det ikke sikkert om spillet hadde eksistert om det ikke hadde vært for Sony.

Ja shit, hva om vi ikke fikk enda et postapokalyptisk zombiespill. teh horrorz.

Lenke til kommentar

 

 

Er ikke alle som speller 30 Fps konsoll. 

Det er synd for de som ikke spiller på konsoll, men Sony eier studioet som lager dette spillet. I dette tilfellet er det ikke sikkert om spillet hadde eksistert om det ikke hadde vært for Sony.

Ja shit, hva om vi ikke fikk enda et postapokalyptisk zombiespill. teh horrorz.

 

Hva du eller jeg måtte mene om selve spillet er irrelevant for det jeg skrev ovenfor.

 

Jeg er dog enig med deg når det gjelder antallet zombiespill på markedet.

Lenke til kommentar

Hmmm, det begynner å bli litt for mye konsoller nå syns jeg. Jeg har utsatt PS4 fordi jeg rett og slett nestne ikke har plass. Heldigvis så er nesten alle spillene jeg har til xbox 360 nå bakover kompatible på Xbox One så jeg fikk kvittet meg med den...Kanskje jeg skal klæme inn en PS4 der...

Lenke til kommentar

Hmmm, det begynner å bli litt for mye konsoller nå syns jeg. Jeg har utsatt PS4 fordi jeg rett og slett nestne ikke har plass. Heldigvis så er nesten alle spillene jeg har til xbox 360 nå bakover kompatible på Xbox One så jeg fikk kvittet meg med den...Kanskje jeg skal klæme inn en PS4 der...

 

Eller kanskje du skal vente til Xbox Scorpio kommer neste år, så kan du kvitte deg med One også :p Eller PS4 Neo? Bare for å kværne videre med konsollkjøret :D

 

Jeg syns forøvrig dette spillet såg godt nok ut til at jeg blir videre interessert i å følge med videre. Likte også denne formen for zombier som virket veldig sårbare for skudd, men i overveldende antall. Som i WWZ som nevnt over, såg stilig ut og ikke noe jeg har sett i ett spill tidligere :)

Lenke til kommentar

Hmmm, det begynner å bli litt for mye konsoller nå syns jeg. Jeg har utsatt PS4 fordi jeg rett og slett nestne ikke har plass. Heldigvis så er nesten alle spillene jeg har til xbox 360 nå bakover kompatible på Xbox One så jeg fikk kvittet meg med den...Kanskje jeg skal klæme inn en PS4 der...

 

For mye konsoller? Hvor lite plass har du egentlig?

Lenke til kommentar

Er ikke alle som speller 30 Fps konsoll. 

 

 

 

 

60 fps og høyere er utrolig behagelig. Men å droppe spill kun pga det kjører i 30 fps er bare sært. Nei...det er idioti. Jeg koser meg med mitt GTX1080 kort om dagen med utrolige ytelse. Men droppe spill som er bra pga dem kjører i 30 fps? Da kanskje en burde spørre seg selv om hvorfor en spiller spill i utgangspunktet. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Synes det her så helt elendig ut. Fjerner jo all nerve fra spillet når de viser hvor lett det er å drepe de zombiene. Taktikken var jo bokstavelig talt å løpe, snu seg, skyte, løpe, snu seg, skyte.

 

Dårlige greier må jeg si. Føles vel heller ikke som et post-apokalyptisk spill når karakteren din kan bruke noe sånn som 300 kuler uten å tenke over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...