Gå til innhold

Lenge til me ser noko av The Elder Scrolls VI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FEBRUARY 18, D.I.C.E. summit in Las Vegas

"Bethesda is working on announced projects, such as downloadable content (DLC) for Fallout 4 throughout 2016 and Doom from Bethesda’s id Software studio. But Holmes peppered Howard with questions about what his team was making next. Howard’s job, of course, is to keep us on the edge of our seats and to keep us guessing.

 

“We are doing three longer-term projects,” Howard said. “We’ll talk about them in future. They are different from anything we have done before, while also being a Bethesda-style game.”"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

 

Det er faktisk høyt sannsynlig at de jobber med elder scrolls VI. Se her:

 

Antar at de etter lauch av Skyrim tok seg noen vellfortjente pils og ferie, for så og begynne å jobbe med neste Elderscrolls

 

Bethesda er et lite studio med rundt 100 ansatte, og kan derfor bare utvikle ett AAA-spill om gangen. Om de følger samme mønster som tidligere, startet utvikling av TES VI når Fallout 4 var ferdig.

Lenke til kommentar

Hadde de lagd det utelukkende til PC plattformen hadde teknologien de "venter på" allerede vært her.

Nuvel. Jeg synes de hinter rimelig bra til at de utvikler en ny spillmotor (for første gang siden før Morrowind). Hvis dette er tilfellet, tilsier Bethesdas udugelighet at de trenger god tid før denne er ferdigutviklet. Det går helt fint an å produsere krevende spill til PS4 og Xbone, men det krever en spillmotor som ikke har vært utdatert siden 2002.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett litt av Youtube-videoen i tråden, fikk jeg en litt ekkel følelse... Selvom VR er spennende på sin måte håper jeg ikke TESVI blir en rein VR greie..  :dontgetit:

Neppe. Å spille på en flat skjerm kommer nok til å være en greie i mange mange år enda. 

 

Men når det er sagt så håper jeg at Fallout 4 i VR blir såpass vellykket at vi får det neste TES i VR og kanskje til og med The Elder Scrolls Online.

Lenke til kommentar

En ny spillmotor er absolutt på høy tid.

Forbedret grafikk er nå en ting, men det viktigste for min del er en spillmotor som ikke trenger å loade hver gang du går inn i et hus, og hvor du faktisk kan se ut når du står innendørs. Det har utrolig mye å si for innlevelsen i verdenen at du sømløst kan gå fra et område til et annet, og at ikke alle innendørsområdene føles som de avskilte "levlene" de teknisk sett er.

The Witcher 3 (samt Risen og Gothic-serien) er gode eksempler på dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Etter å ha sett litt av Youtube-videoen i tråden, fikk jeg en litt ekkel følelse... Selvom VR er spennende på sin måte håper jeg ikke TESVI blir en rein VR greie..  :dontgetit:

Neppe. Å spille på en flat skjerm kommer nok til å være en greie i mange mange år enda. 

[klipp]

 

 

Jepp satse på det! De har nok av andre måter å tenke stort på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Hadde de lagd det utelukkende til PC plattformen hadde teknologien de "venter på" allerede vært her.

Nuvel. Jeg synes de hinter rimelig bra til at de utvikler en ny spillmotor (for første gang siden før Morrowind). Hvis dette er tilfellet, tilsier Bethesdas udugelighet at de trenger god tid før denne er ferdigutviklet. Det går helt fint an å produsere krevende spill til PS4 og Xbone, men det krever en spillmotor som ikke har vært utdatert siden 2002.

 

Får da inderlig håpe de har skjønt at de ikke kan slippe enda ett spill med samme spillmotoren og forvente suksess..

Lenke til kommentar

 

 

 

Hadde de lagd det utelukkende til PC plattformen hadde teknologien de "venter på" allerede vært her.

Nuvel. Jeg synes de hinter rimelig bra til at de utvikler en ny spillmotor (for første gang siden før Morrowind). Hvis dette er tilfellet, tilsier Bethesdas udugelighet at de trenger god tid før denne er ferdigutviklet. Det går helt fint an å produsere krevende spill til PS4 og Xbone, men det krever en spillmotor som ikke har vært utdatert siden 2002.

 

Får da inderlig håpe de har skjønt at de ikke kan slippe enda ett spill med samme spillmotoren og forvente suksess..
 

Litt av av problemet er jo at de faktisk opplever suksess uansett hvor utdaterte og fulle av mangler spillene deres er, bare de er "store" og "åpne" - bare se på siste Fallout.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hadde de lagd det utelukkende til PC plattformen hadde teknologien de "venter på" allerede vært her.

Nuvel. Jeg synes de hinter rimelig bra til at de utvikler en ny spillmotor (for første gang siden før Morrowind). Hvis dette er tilfellet, tilsier Bethesdas udugelighet at de trenger god tid før denne er ferdigutviklet. Det går helt fint an å produsere krevende spill til PS4 og Xbone, men det krever en spillmotor som ikke har vært utdatert siden 2002.

 

Får da inderlig håpe de har skjønt at de ikke kan slippe enda ett spill med samme spillmotoren og forvente suksess..
 

Litt av av problemet er jo at de faktisk opplever suksess uansett hvor utdaterte og fulle av mangler spillene deres er, bare de er "store" og "åpne" - bare se på siste Fallout.

 

Sant. Glemte at det er horder som kjøper spill fra enkelte utviklere uansett kvalitet. Activision, Creative Assembly og Bethesda har alle sine lojale følgere.

 

PS: Vet Activision er en utgiver, men CoD serien har så veldig mange forskjellige utviklere at det er lettere å bare legge de under Activision paraplyen.

Endret av Sigiles
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

 

 

 

Hadde de lagd det utelukkende til PC plattformen hadde teknologien de "venter på" allerede vært her.

Nuvel. Jeg synes de hinter rimelig bra til at de utvikler en ny spillmotor (for første gang siden før Morrowind). Hvis dette er tilfellet, tilsier Bethesdas udugelighet at de trenger god tid før denne er ferdigutviklet. Det går helt fint an å produsere krevende spill til PS4 og Xbone, men det krever en spillmotor som ikke har vært utdatert siden 2002.
Får da inderlig håpe de har skjønt at de ikke kan slippe enda ett spill med samme spillmotoren og forvente suksess..

Litt av av problemet er jo at de faktisk opplever suksess uansett hvor utdaterte og fulle av mangler spillene deres er, bare de er "store" og "åpne" - bare se på siste Fallout.

En annen ting som er helt utrolig er at så få reagerer på hvor forenklet deres RPG spill blir etterhvert nå, startet med Oblivion som var starten på at deres rpg spill ble til Action\RPG.

 

Man blir bokstavelig holdt I hånden hele veien å utfordringer eksisterer ikke lenger I deres Rpg spill, I tillegg lyser alt opp for å forsikre deg om at du finner det du leter etter. Når et RPG lenger ikke utfordrer deg som spiller på et eneste punkt så er det ikke interessant lenger for meg (kunne kommet med mange eksempler men orker ikke).

 

Så ang RPG så har jeg gitt opp Bethesda. Men de har en mye større generell kunde base ved å gi ut Action\RPG til konsoller, så det er disse perosnene de lager spill til, ikke meg lenger ... det stoppet med Morrwind.

 

ps: Artig at Oblivion\Skyrim blir Hypet  så vanvittig opp pga deres tidligerer titler som faktisk gav spilleren en utfordring. De "lurer"  ikke meg enda en gang til et direkte kjøp, det får holde med Oblivion og Skyrim :), jeg har ikke troa på at de lager et RPG spill igjen som på noe mate gir en utfordring til spilleren.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...