Gå til innhold

Forza Horizon 3 drar til Australia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Så endelig et Horizon som ikke går ut på å kjøre Lambo gjennom skog og jorder men kjøre bilene der de hører hjemme?

Du kan nok kjøre gjennom skog og jorder om du vil ;)

 

Sånn det skal være. :)

 

Dette var det klart beste spillet på showet til MS. Gleder meg til å teste det når det kommer. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det legges opp til å kjøre gjennom skog og jorder for å vinne med lavprofil banebiler er ikke "sånn det skal være" i mine øyne. Men det er nå derfor jeg ikke kjøper Horizon. At man kunne kjørt disse stedene med terrengbiler,

SUVer ol. hadde dog vært noe helt annet. 

 

Men man får ta Horizon for hva det er, lite realistisk morrospill. Kan man kjøre båt og vannski i skogen også?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Så endelig et Horizon som ikke går ut på å kjøre Lambo gjennom skog og jorder men kjøre bilene der de hører hjemme?

Det første er vel ikke sånn?

 

Ellers ser jeg at det allerede har en car pack :)

 

Jeg vil heller ikke kjøre lavprofile biler gjennom kornåker og jeg ser at man kjører med de på strender.

 

http://youtu.be/wVo3Np1WUgs

 

Gameplay fra spillet av nukemdukem

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Limbeck:

Det er korrekt, det var når 2eren kom at jeg fikk hakeslepp og ble litt smådeppet over retningen de valgte å ta med spillet. Men slikt er jo smak og behag. 

Planen var å hoppe inn på Horizon når 2eren kom men det fikk jo da en bråstopp.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hadde vore moro med eit bilspill der man kunne trimme motoren såpass mykje at man oppnår Darwin Awards tilstander i det man makser ut potensialet. Realisme er vel ikkje noko man bør håpe på i dette spillet. Målet er vel stort sett å ha det moro utan å tenke for mykje.

Lenke til kommentar

Hadde vore moro med eit bilspill der man kunne trimme motoren såpass mykje at man oppnår Darwin Awards tilstander i det man makser ut potensialet. Realisme er vel ikkje noko man bør håpe på i dette spillet. Målet er vel stort sett å ha det moro utan å tenke for mykje.

Nå er det forskjell på å lage spill for bilingeniører og spill hvor man kjører bilene der de faktisk kan kjøre.

 

Det er mye som tiltaler meg, men denne "ok, nå tar vi denne lamboen og kjører full pupp på stranda så sjøvann spruter, over jorder og skogsveier" blir litt for mariocart aktig. Dog selvf. veldig gøy på sitt vis med penere grafikk, bra lyd, kule biler osv.

 

Horizon 2 og 3 hadde vært så mye bedre om det var et "motorsport cross country".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hadde det vert realistisk så er det stort sett bare profesjonelle som kunne spille. Hele spillverdenen er forenklet slik at vi idiotene kan spille. Samme med forza motorsport og de andre bilspillene også. Å kjøre en bil med 500+ hester er vanskelig.

 

Hadde noen av oss tatt den lamboen på silverstone så hadde vi vraket den med en gang.

 

Ellers enig. Lambo på strand eller kornåker fungerer ikke så bra for meg. Om man ikke har den suven da.

Lenke til kommentar

Hadde det vert realistisk så er det stort sett bare profesjonelle som kunne spille. Hele spillverdenen er forenklet slik at vi idiotene kan spille. Samme med forza motorsport og de andre bilspillene også. Å kjøre en bil med 500+ hester er vanskelig.

 

Hadde noen av oss tatt den lamboen på silverstone så hadde vi vraket den med en gang.

 

Ellers enig. Lambo på strand eller kornåker fungerer ikke så bra for meg. Om man ikke har den suven da.

Seriously? Hvem er det dere egentlig diskuterer med? En som sier at det er særdeles urealistisk å kjøre en lambo gjennom  jorder eller en som mener du skal være rakettforsker for å spille. 

 

"Hadde det vært så realistisk at du ikke kunne kjøre en lambo gjennom skogsterreng så hadde bare profesjonelle kunne spille".

erh...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...