Gå til innhold

Er dette Xbox One Slim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intern PSU, tilstrekkelig kjølig og akseptabelt støynivå er alltid en drøm. PS4 leverer jo ikke akkurat en støyfri opplevelse her..

 

Men hvit er no-go i benken så håper selvsagt at en sort utgave ligger å lurer :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Intern PSU, tilstrekkelig kjølig og akseptabelt støynivå er alltid en drøm. PS4 leverer jo ikke akkurat en støyfri opplevelse her..

 

Men hvit er no-go i benken så håper selvsagt at en sort utgave ligger å lurer :)

 

No black for you!

 

Du får bare gå innom Jernia og kjøpe noe maling!

Lenke til kommentar

Ifølge Neogaf så har han/hun som lekket bildet der nevnt at PSU er intern :)

 

Gjenstår å se selvfølgelig....

Spørs om den er like stillegående som den nåværende Xbox One da. Hvis ryktene om Scorpio med AMD Zen og Polaris stemmer tviler jeg sterkt på at dem vil ta seg bryet med å krympe Jaguar og Bonaire APU'en. Samme varmeutviklingen i mindre formfaktor eller kanskje høyere varmeutvikling i en mindre formfaktor med intern PSU lover ikke godt for støynivået. Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

 

Ifølge Neogaf så har han/hun som lekket bildet der nevnt at PSU er intern :)

 

Gjenstår å se selvfølgelig....

Spørs om den er like stillegående som den nåværende Xbox One da. Hvis ryktene om Scorpio med AMD Zen og Polaris stemmer tviler jeg sterkt på at dem vil ta seg bryet med å krympe Jaguar og Bonaire APU'en. Samme varmeutviklingen i mindre formfaktor eller kanskje høyere varmeutvikling i en mindre formfaktor med intern PSU lover ikke godt for støynivået.

 

 

Personlig så syns jeg krymping av konsoller er en uting. For min del kan de godt være på størrelse med gamle Xbox One med en god og stillegående kjøleløsning. Konsollen står 99% av tiden i ro under TV'en og da er ikke størrelse noe som bør prioriteres dersom det går utover kjøling og støy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...