Gå til innhold

Sensor kan gjøre bleia «smart»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Totalt unyttig produkt som vil føre til økte kostnader i forbindelse med oftere bleieskift men det er nok et marked for dette. Førstegangsforeldre vil nok vurdere dette da de vil det beste for sitt første barn og mangler erfaring men de kommer uansett på kort sikt til å skjønne at produktet er bare tull.

 

Hilsen en som kjøpte mye teknodritt til det første barnet og ikke en eneste teknodritt på det andre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Totalt unyttig produkt som vil føre til økte kostnader i forbindelse med oftere bleieskift men det er nok et marked for dette. Førstegangsforeldre vil nok vurdere dette da de vil det beste for sitt første barn og mangler erfaring men de kommer uansett på kort sikt til å skjønne at produktet er bare tull.

 

Hilsen en som kjøpte mye teknodritt til det første barnet og ikke en eneste teknodritt på det andre :)

 

Helt enig med det, er sikkert for u lure foreldre til å bruke mere penger all slags alarmer osv, de har nok utgifter som det er!!

Lenke til kommentar

Som far kan jeg trygt si at dette føyer seg fint inn i rekken av ting som er latterlig unødvendig. Jeg ser faktisk heller for meg at det vil føre til mer stress. Snart fyrer mobilen av for alt som skjer i hjemmet. Ungen snur seg i sengen (pling), bleien er våt (pling), har du husket klesvasken (pling), middag (pling), stått opp? (pling), (pling)(pling)(pling)...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...